VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Scirocco, Corrado, EOS & Beetle
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Rouschop
#2784393
Sinds vandaag eigenaar van een 1.4 tsi scirocco.
In de koplampen zit momenteel het 'normale' licht, ik zou echter graag xenon erin zetten.

Kan ik er zo een xenon kit inzetten of moet ik een andere koplamp bestellen?
Ik hoor namelijk verschillende dingen met wel of geen lens, en dan gaat t wel of niet?

Wie kan mij helpen??..

Bedankt alvast!
Gebruikersavatar
door Corrado95
#2784398
Zo n aftermarketset voldoet niet aan de apk eis. Vanaf 2009 moet je koplampunit geschikt zijn voor xenon middels keurmerk Dus ja dan vervallen alle setjes xenon die je gaat plaatsen in je standaard unit.
Xenonunits voor een scirocco kosten 2e hands nog redelijk veel geld...en dan nog maar hopen dat je ze aan de praat krijgt.
Gebruikersavatar
door Corney
#2784406
Je kan aftermarket xenon erin zetten, en met de apk omwisselen door wat Corrado95 zegt. Doe het aub wel wanneer je alleen lenzen hebt. Ziet er anders niet chique uit. Maar smaken verschillen ;).
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2784458
Gelijmd en geklemd je moet de koplampen verwarmen 15 a 20 min met warme lucht dan kun je ze zo los halen. Bij terugplaatsen de oude lijm weer verwarmen nieuwe extra zwarte flexibele zwarte kit toevoegen en weer dicht klemmen met een tang en eventueel warmte bijvoegen als het te snel uithardt.

Je kunt een grote oven gebruiken of een doos/kist met föhn. Zie youtube https://www.youtube.com/results?search_ ... rofit+oven vol met tips.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]