VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
door Mk3baartje
#2785192
Beste leden.

Mijn naam is emile en ben in het bezit van een golf mk3.

Aangezien de kilometers die ik rij wil ik binnenkort overstappen op LPG. Nu heb ik al op internet zitten kijken en heb een mooi golf MK4 gezien met een 1.6 16v op LPG G3 met een 90L tank. Kofferbak ruimte vind ik niet erg omdat ik nu ook me kofferbak alijd vol troep en spullen heb.

Nu zit ik alleen met een paar dingentjes waar ik beetje helderheid in zoek over de golf.
Ik hoor vaak dat mensen zeggen dat er altijd veel onderhoud is aan een MK4 maar is dat ook echt zo?
Ook heeft de wagen 260.000 ongeveer gelopen weet niet meer exact hoeveel. Maar klinkt en raad nog probleemloos en nergens geluiden of vermogensverlies.

Zit ook beetje te twijfelen over het dak. Er zit geen dakraam in wat ik helaas wel graag zou willen. Alleen een twingo dakje vind ik niks en vind het standaard dakraam eigenlijk iets te klein. Wat ik er mooi in zou vinden is een dakraam zoals in de golf 7. Wat groter is en mooier staat alleen ik weet niet of iemand dit al een keer eerder heeft uitgedacht of andere dakramen?

En ja verder verder eigenlijk niet zo heel veel vragen maar tips en andere leuke ideetjes zijn altijd welkom.

Gr emile
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]