- 26 mei 2017 11:28
#2785710
Goedemiddag Forummers,
Ik heb al een geruime tijd het probleem, dat mijn Vw Golf Gti met 2e motor stinkt uit de uitlaat .
Bij stationair draaien, is het nagenoeg weg .
Dus als ik gas geef, dan is het Co te hoog .
Ik kan hem niet uitlezen, want ik heb een '93 blok erin met Obd 1 systeem, in mijn '97 Cabrio met Obd 2 systeem .
Ik heb het volgende vervangen nlk. de Lmm, kvs sensor, gasklep sensor, stroomverdeler, brandstof en luchtfilter, brandstofdrukregelaar, bobine, massa punten geschuurd, klopsensor, alles gechekt t.b.v. vacuum lekken .
Dus wat overblijft, is de Lambdasensor of de injectoren .
Weet iemand hoe ik dat kan controleren ?
Of kan het nog wat anders zijn ?
Mvrgr, Ron
Ik heb al een geruime tijd het probleem, dat mijn Vw Golf Gti met 2e motor stinkt uit de uitlaat .
Bij stationair draaien, is het nagenoeg weg .
Dus als ik gas geef, dan is het Co te hoog .
Ik kan hem niet uitlezen, want ik heb een '93 blok erin met Obd 1 systeem, in mijn '97 Cabrio met Obd 2 systeem .
Ik heb het volgende vervangen nlk. de Lmm, kvs sensor, gasklep sensor, stroomverdeler, brandstof en luchtfilter, brandstofdrukregelaar, bobine, massa punten geschuurd, klopsensor, alles gechekt t.b.v. vacuum lekken .
Dus wat overblijft, is de Lambdasensor of de injectoren .
Weet iemand hoe ik dat kan controleren ?
Of kan het nog wat anders zijn ?
Mvrgr, Ron
Tot de grens en dan een stukje verder.