VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
door Polo6nnetje
#2785771
Ik heb een Polo 6n uit `97 met 2 speakers op het dashboard (10cm geloof ik) En 2 speakers in de deuren (Die zijn 16,5)
Moet ik perse een Composetje hebben voor het beste geluid of zou ik het ook kunnen omzeilen door die speakers niet te gebruiken en alleen een 3 weg set te kopen voor in de deuren?

Ik heb namelijk oprecht geen idee hoe ik de speakers uit het dashboard kan krijgen.
Ik krijg de kapjes wel losgeklikt, maar dan ? Ik zie allemaal van die inkepingen zitten maar geen schroeven of dergelijk.

M.V.G Bradley
door Polo6nnetje
#2785774
Overigens (tip van de week denk ik) Hoeft het deurpaneel NIET los als je de speakers in de deuren wilt vervangen.

Wilde vanmiddag even kijken hoe het zat qua speakers, en ik heb een platte schroevendraaier gepakt, en gekeken waar er een kleine inkeping zat bij de speakerkap en hij klikte zo los, en hij klikte ook zo weer vast.
door Polo6nnetje
#2785885
Zie het nu ook, dat de speakers in m`n deuren met een stekker vastzitten. Ik had gehoopt mijn nieuwe speakers gewoon zo te kunnen gebruiken, zoals het met "normale" Speakers ook zit (Dat je 2 van die pinnetjes om de speakerconnectoren heen schuift)

Heeft iemand een idee hoe ik dat gewoon kan doen?
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2785904
bepaalde pioneer speakers hebben standaard deze aansluiting wel.

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]