VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ralphhonda
#2787874
Ik heb een storing in de ABS van mijn Golf 3 ABF zitten, auto is van mei 1996. Uitgelezen met Vagcom, hield aldoor deze storing:

01276 abs hydraulic pump v64
Signal outside specifications - Intermittent

Al een hoop gelezen op internet. Inmiddels zekeringen gechecked, zijn goed, stekker op abs computer ingespoten met wd40 en weer droog gemaakt. Vanmiddag een andere pomp + computer gemonteerd.

Mag allemaal niet baten, storing krijg ik er niet uit.

Hoe nu verder? ik wil de boel graag doormeten, lees daar ook iets over op het VR6 forum, maar kan de betreffende handleiding niet vinden die ik daarbij nodig heb:
Service handleiding update 1996

Morgen keuren, maar dat gaat nog een hele toestand worden op deze manier. Wie kan me helpen?
Alvast bedankt jongens!
Gebruikersavatar
door NielsED30
#2787890
Is de zekeringhouder zelf ook goed? Stekker/bedrading ernaartoe?
door ralphhonda
#2788414
Remmen geprobeerd te ontluchten via vagcom, gaf alleen maar errors, 01276 abs hydraulic pump v64 bleef er ook gewoon in staan. Stukje gereden, remmen nog niet ontlucht, dus die zaten vrij diep. Paar keer flink remmen, auto trok helemaal scheef natuurlijk.
Kom ik weer thuis, gaat ineens het ABS lampje uit?! :D dus ik kijken of ik de 01276 kon resetten, en ja hoor weg storing. Auto maar eens uit, weer starten, lampje gaat keurig uit!
Weer een stukje rijden, toen even ontluchten met vagcom en ging het dus wel. Vind het echt vernuftig dat een auto van 20 jaar oud zo zelf zijn abs pomp kan ontluchten!
Auto inmiddels gekeurd!
Alleen het lampje van de handrem blijft nu half branden, dat is wel een beetje vreemd. Zit voldoende remvloeistof in, dus dat is het niet. Nu heb ik wel een verkeerd ABS lampje er in, omdat ik ook airbag heb, maar dit lampje heeft die optie niet. Zou dat daardoor kunnen komen?
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk