VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door woutmk1
#2788518
Goede avond,

Aangezien ik liever sleutel aan auto's dan dat ik ze poets, heb ik twee weken geleden een afspraak gemaakt voor een poetsbeurt voor mijn golf. De auto word meer staps gepolijst en word daarna in een goede wax gezet of voor een meerprijs in de waxoyl gezet. Nu was mijn vraag aan jullie, die waxoyl heeft dat veel nut of kan je dan beter dat geld in je zak houden? Ik weet zelf eigenlijk totaal niets van poetsen dus correct me if i'm wrong ;)

Alvast bedankt!
Groetjes wout
door Xizer
#2788530
Pure marketing en geldklopperij.

(Ik denk overigens als je google even gebruikt je hier zelf ook wel achter had kunnen komen :) )
Gebruikersavatar
door Zluytr
#2788631
Ik weet niet wat de andere "goede wax" is? En ik weet niet hoeveel de meerprijs voor de wax oil is.

Waxoil is opzicht een aardige sealant, maar voor de prijs wat er voor gevraagd word is er zeker beters te vinden. Ook word er bij Waxoil vaak dingen beloofd die ze never nooit na kunnen komen.

Als je zelf een poetser ben zoals je zelf aangeeft, maar wel graag een mooie auto heb... Zal ik eerder richting een coating denken.

Ik weet niet of deze "poetser" dat aanbied. Maar de meestal als zo'n bedrijf waxoil aanbied zijn het geen detailers waar ik een hele hoge pet van op heb.
door Arnold0342
#2788675
Niet doen. Voor dat geld kan je beter zelf goed spul aanschaffen. Dan heb je niet even plezier van je wax/sealant maar je hele auto leven lang.
Gebruikersavatar
door MTyn
#2788693
Xizer schreef:Pure marketing en geldklopperij.

(Ik denk overigens als je google even gebruikt je hier zelf ook wel achter had kunnen komen :) )
Inderdaad. Een waxoyl kost je al snel het 10-voudige van een betere wax. Google het even en lees de uitgebreide test die gedaan is.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]