VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
door Bigmarco
#2790641
Ik denk zelf aan de onsteking, aangezien hij volgas wel goed werkt. En als hij niet genoeg brandstof kreeg zou hij daar juist problemen krijgen.

Is het nuttig om de ontstekingsmodule te vervangen? En welke delen zijn nog meer belangrijk voor de ontsteking, ik kwam ergens wat onderdelen tegen zoals de hallgever. Maar ik zou niet weten wat de symptomen daarvan zijn.
#2790658
De ontstekingsmodule kan problemen gaan geven zodra die module warm wordt. Als ie al heel oud is zou ik deze gaan vervangen. Als de hallgever aan zn eind is begint de auto vaak uit te vallen met afremmen en als je dan de koppeling intrapt. Wat ook kan gebeuren dat de auto stationair raar gaat lopen en onstabiel wordt van bv tussen 1000-1200 toeren gaat schommelen.
door Bigmarco
#2796055
Ik heb onder tussen de halgever vervangen, de brandstof filter en een slang naar de stationair klep waar een scheur in zat vervangen.

De motor loopt op het ene moment super en zo ineens begint hij in te houden en een paar tel later loopt hij weer goed.

Vandaag viel hij zelfs uit na een tijdje perfect te hebben gelopen toen ik van de snelweg af kwam.

Eerst wou hij niet meer starten, net of er geen stroom in de accu meer zat. En een minuut later is het weer starten en lopen zonder problemen.

Zou het mogelijk toch een elektrisch probleem kunnen zijn? Ergens iets met de kabels niet 100% meer?
#2796057
Je ontstekingsmodule onder bij je schutbord heb je die al vervangen?
Check ook eens de spanning van je dynamo en check je kabels van en naar de accu en de aarde op het blok. Vaak worden die kabels groen van de oxidatie
door Bigmarco
#2796195
Alles van de ontsteking is nieuw.
Ik heb wat dingen gelezen over relais 30 die mogelijk defect kan gaan wat soort gelijke problemen kan geven. Dus die heb ik net besteld.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.