VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
Onze zoon rijdt een tiguan 2.0 tdi van 2009 het probleem is begonnen met een startmotor die ratelde alles laten checken tijdens het vervangen van de distributie riem werd verteld dat de spanningsregelaar stuk was is een nieuwe geplaatst een week later weer problemen toen zelf de startmotor vervangen
Heeft het twee weken gedaan toen weer niet starten startmotor kreeg wel spanning op bendix maar er gebeurde niets. Nieuwe startmotor geplaatst probleem opgelost dachten we tot een week later weer niet starten hetzelfde euvel wel spanning draait niet rond als we de startmotor eruit halen en er weer in zetten start hij weer even
Vanavond weer hetzelfde probleem alleen Brand nu ook het accu lampje en doet de aanjager en airco niets meer
We zijn nu ten einde raad en weten het niet meer heeft ondertussen al een vermogen gekost dat is op zich niet zo als het dan ook maar een keer opgelost is

Hoop dat iemand een helder idee heeft

Grt
Johan
Ongelofelijk wat je soms op een forum kan vinden, en de garage die de auto in handen heeft niet.. Maja dat heb je tegenwoordig met de monteurs die alles wel weten.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht