VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
#2791692
Om wat voor auto gaat het? Behalve dat dit wettelijk niet toegestaan is, zul je een foutmelding op het dashboard krijgen (mits de auto niet uitgerust is met een controlesysteem voor defecte verlichting).

Regelgeving:
- Twee rode retroreflectoren aan de achterzijde van het voertuig
- Twee remlichten indien het voertuig na 30 juni 1967 in gebruik is genomen, dan wel één of twee remlichten indien het voertuig vóór 1 juli 1967 in gebruik is genomen
- Een derde remlicht indien het voertuig in gebruik is genomen na 30 september 2001, aangebracht zodanig dat:
1. het zich bevindt op een afstand van ten hoogste 0,15 m vanaf het middenlangsvlak, en
2. de onderzijde van het lichtdoorlatende gedeelte hoger ligt dan de bovenzijde van de remlichten.

Kortom, de reflectoren mogen niet verwijderd worden en er mogen niet meerdere remlichten geplaatst worden.
#2791713
Oke dat is dus duidelijk niet doen dus bedankt voor de reactie
het gaat om een tiguan 1.4 tsi van 2010 team uitvoering
heb ik nog wel een andere vraagje er zit nu een stuur zonder mf maar wil er graag een met mf functies is het wijsheid om een compleet stuur te kopen of alleen de bedieningsknoppen is lees ook dat de sleepring en een module vervangen moet worden en tevens dat er instellingen veranderd moeten worden ?
Volkswagen Golf 4 2.0

Hallo allemaal mijn golf 4 heeft twee fouten ik de[…]

Hallo, Je schrijft : het scherm is vervangen. Dat[…]

Div. Communicatiestoringen

PXL_20240428_122035269.jpg PXL_20240428_12204112[…]

Een lijstje leest inderdaad iets fijner dan een st[…]

Rns 310 en bluetooth

Ah okee ja beste maar meteen upgraden naar wat mod[…]

Dus op een recente Passat of Arteon, uit laten we […]

Tikken als de wagen uitstaat

dat de sleutel uit het contact is betekend niet […]

navigatie MIB2

link naar de navigatie V19. https://app-connect.vo[…]