VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
De Golf geeft nog steeds hetzelfde probleem. Ik ga hem verkopen o.v.v. dat er een code in staat. Anders ben ik weer een jaar verder en de verzekering/belasting loopt gewoon door.

Eén mogelijkheid wat we nog gaan checken is de catalysator. Dat zou nog een optie kunnen zijn.
MK2-VRT schreef:Als de bedrading in orde is zou ik voor een paar tientjes een andere ecu halen en die eraan hangen, dan kun je heel snel wat uitsluiten.
Hier ben je niet meer op teruggekomen? Een defecte ECU is niet onwaarschijnlijk. Een defecte katalysator veroorzaakt jouw probleem niet.

Edit, ik zie dat je de ECU al hebt laten vervangen.

Ik zou nieuwe draden tussen de ECU en het gasklephuis solderen. Er blijft namelijk niets anders over dan een probleem in de bedrading. Er kan wel worden gezegd dat ze de bekabeling doorgemeten hebben, maar hoe is dat gedaan? Met losgekoppelde stekkers? Een overgangsweerstand wordt nu niet gemeten omdat er geen stroom loopt. Kortom, ik zou nieuwe draden monteren. Laat ze netjes buiten de kabelboom om leggen om er niet teveel tijd aan te besteden, maar ook goed isoleren en zorgen dat ze niet kunnen beschadigen.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht