VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2795583
Mede forummers,

afgelopen tijd ben ik bezig geweest met een motor swap: een 1.8l ABS eruit en een 2.0l 2E terug mijn golf 93 cabrio in. Beide kabelbomen die de motorruimte ingaan zijn vervangen. Nu heb ik problemen met het opnieuw aansluiten daarvan.

Is er iemand in de buurt van Tilburg die me ter plekke wat advies zou kunnen geven en die over mijn schouder wilt meekijken (of ik bij hem..)?

Alvast dank voor de reacties!

Groet, Goof
#2804859
De kabelbomen die de motorruimte ingaan, zijn inmiddels allemaal aangesloten. Het enige dat me niet lukt, is het aansluiten van de kabelboom die uit het bestuurdersportier komt. Deze heb ik vervangen. Vanuit de zekeringsunit moeten er op de ronde aansluiting, die uit de portier komt, ook kabels aangesloten worden. Die krijg ik niet goed. Hoeveel stekkertjes moeten daarop aangesloten worden? Elektrische ramen en elektrische spiegels.

Kun je hier iets mee reina301?
#2804927
Ok die kabelboom ken ik ja die regelt ramen spiegels en en CV o.a.
Heb je een 5 deurs of een 3 deurs?
De kabelboom die je moet hebben bestaat uit een geheel met verschillende stekkers, je hebt een lange stekker die gaat in het midden. dan heb je twee middelmatige die zitten aan de uiteinde van het contactdoosje en een evt een kleine voor highline deurlampjes.

ze passen maar op 1 manier je kan ze niet verkeerd aansluiten. andere gleuf is van de speakers maar dat i s een aparte kabelboom. Mocht echt niet lukken stuur ff een PB evt kan ik ook foto voor je maken als voorbeeld.
#2811807
Inmiddels weer een paar maanden verder. Auto heeft meer stil gestaan dan gereden en is inmiddels afgekeurd. De dimlichten krijg ik niet werkend.

Nu is dat helaas niet het enige probleem; een olielampje dat blijft knipperen, een koelvin die niet aangaat, linker raam dat niet meer open of dicht wilt (hoor wel een tikje als ik op de raambediening druk) en een kap die niet meer elektrisch te bedienen is.

Ik vermoed dat dit allemaal door elektronische problemen wordt veroorzaakt.

Niemand uit de buurt van Tilburg die (uiteraard tegen een vergoeding) met me mee kan kijken?

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]