VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
Beste forumleden,

Nog niet in het bezit van mijn nieuwe auto, al wel volop ermee bezig. Binnenkort eigenaar van een VW Golf 7 1.6TDI DSG Highline. Zal een paar mooie plaatjes posten.

Bijna helemaal naar wens -maar- bij de testrit toch verrast door het ontbreken van een carkit (wel een multifunctioneel stuurwiel met telefoonbediening). Op internet wat oude brochures door zitten bladeren waar gesproken wordt over Telefoonvoorbereiding 'Comfort' en 'Premium'. Eenvoudig verbinding maken met Bluetooth, klinkt goed! Helaas heeft de oorspronkelijke koper van de wagen deze opties niet aangevinkt.

Is het mogelijk om de bestaande Composition Colour uit te breiden met het telefoonvoorbereidingspakket 'Comfort'/'Premium'/Bluetooth?

Groet, BB
Ingebouwde navigatie hoeft van mij niet omdat ik op dit moment vaak Google Maps gebruik. Dat bevalt goed vanwege de altijd up-to-date kaarten en de dynamische routekeuze. Ook is Google Maps vaak heel precies in het berekenen van de aankomsttijden. Daarnaast schakel ik af en toe met de Flitsmeister app. Vind het originele VW Navigatie systeem heel erg mooi, maar zou dan een iets interactiever systeem zoeken met internet verbinding. Tips?
Gefluit bij vol gas trappen

Allereerst welkom op het forum... wordt op prijs g[…]

Coderen

Goedenavond Ook ben ik op zoek naar iemand die be[…]

Tuning

Goedenavond allemaal Zal me even voorstellen ik be[…]

Nokkenas + ketting kapot na 40.000km

Gecondoleerd

Levertijden ID4

Net bericht gehad "Je auto is al ingepland […]

Polo VI stuur

Hey allen, Ik zit al een beetje rond te snoepen h[…]