VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
#2797333
Beste forumleden,

Nog niet in het bezit van mijn nieuwe auto, al wel volop ermee bezig. Binnenkort eigenaar van een VW Golf 7 1.6TDI DSG Highline. Zal een paar mooie plaatjes posten.

Bijna helemaal naar wens -maar- bij de testrit toch verrast door het ontbreken van een carkit (wel een multifunctioneel stuurwiel met telefoonbediening). Op internet wat oude brochures door zitten bladeren waar gesproken wordt over Telefoonvoorbereiding 'Comfort' en 'Premium'. Eenvoudig verbinding maken met Bluetooth, klinkt goed! Helaas heeft de oorspronkelijke koper van de wagen deze opties niet aangevinkt.

Is het mogelijk om de bestaande Composition Colour uit te breiden met het telefoonvoorbereidingspakket 'Comfort'/'Premium'/Bluetooth?

Groet, BB
#2797612
Ingebouwde navigatie hoeft van mij niet omdat ik op dit moment vaak Google Maps gebruik. Dat bevalt goed vanwege de altijd up-to-date kaarten en de dynamische routekeuze. Ook is Google Maps vaak heel precies in het berekenen van de aankomsttijden. Daarnaast schakel ik af en toe met de Flitsmeister app. Vind het originele VW Navigatie systeem heel erg mooi, maar zou dan een iets interactiever systeem zoeken met internet verbinding. Tips?
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk