VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Seat problemen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hansiebaba
#2799357
hallo ik heb sinds kort een probleem met mijn seat ibiza uit 2001.
nu is het zo dat als ik de motor wil starten uit aan springt een gelijk uit gaat.
hij is aan de computer geweest en gaf aan dat het gasklephuis kapot was die is vervangen.
nu heeft hij een dag goed gelopen en het probleem doet zich weer voor. ook gaf de computer aan dat de brandstofrailes stuk was die is ook vervangen maar heeft geen effect.
iemand die dit probleem kent of goeie tip heeft
Gebruikersavatar
door MVW
#2799358
Heb je geen probleem met de startblokkering die af en toe niet herkend wordt? Geen knipperend lampje met een auto met sleuteltje? Want met een weigerende startblokkering slaat de motor wel even aan, maar vrijwel direct weer af.
Gebruikersavatar
door hansiebaba
#2799444
zal daar eens naar kijken. heb ik totaal niet op gelet. hij gaat wel gewoon open en dicht als je op de knopjes drukt van de sleutel maar of het lampje ook brand let ik eigenlijk niet op
Gebruikersavatar
door hansiebaba
#2799880
denk dat dat lampje niet aanwezig is in dit model tenminste ik heb die nog nooit zien branden in de seat ibiza. het gaat trouwens om een 6k2
Gebruikersavatar
door hansiebaba
#2800322
het probleem is gevonden. aangezien ze bij seat zo goed zorgend zijn dat geen elektra water kan binnen krijgen kwam ik er achter dat bij de 6k2 de ecu onder het voor raam zit aan de bestuurderskant. moet geen probleem zijn lijkt mij. maar aangezien er een voet stuk onder zat van zoon 2.5cm hoog en het precies in de water afloop is gaat dat na een aantal jaar lekker roesten. ik had de ecu er uit gehaald en raad eens indd een gat onder in de ecu te grote van een knikker. die is dus lekker gaan water happen. alles geoxideerd van binnen die valt dus niet meer te redden. toch wil ik iedereen bedankt voor de tips en de hulp
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]