VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2800428
MVW schreef:Ik zal zo even kijken als ik tijd heb
Zou ik erg op prijs stellen. :tu: Kan ik heerlijk aan de slag na de feestdagen en heb ik HOPELIJK de auto klaar voor oud en nieuw. Zal overigens ook voor mijn mods een topic aanmaken in De Garage als ik klaar ben met de voor en na.
#2800429
Om de schema's te vergroten even rechts klikken en openen in nieuw venster of tabblad ;)

De sterretjes ** die een bepaalde optie aangeven worden in het schema weergeven als vierkantjes. Voor de pinnummers op het regelapparaat van de stoelverwarming, oftewel de schakelaars, moet je degene met twee vierkantjes hebben (de onderste). Je ziet dan bijvoorbeeld T7e/6. Dat betekent dat het pin 6 op de schakelaar is. Op de schakelaar zal je deze pinnummers kunnen zien.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We zien het topic in de garage wel tegemoet :tu:
#2800435
MVW schreef:Om de schema's te vergroten even rechts klikken en openen in nieuw venster of tabblad ;)

De sterretjes ** die een bepaalde optie aangeven worden in het schema weergeven als vierkantjes. Voor de pinnummers op het regelapparaat van de stoelverwarming, oftewel de schakelaars, moet je degene met twee vierkantjes hebben (de onderste). Je ziet dan bijvoorbeeld T7e/6. Dat betekent dat het pin 6 op de schakelaar is. Op de schakelaar zal je deze pinnummers kunnen zien.


We zijn het topic in de garage wel tegemoet :tu:
MVW, je bent zoals altijd weer de held die me uit de brand helpt. Wat zou ik toch zonder jou en je schema's moeten haha! Zou jij me trouwens eventueel kunnen adviseren qua ledstrips? Ik wil graag led strips monteren aan beide kanten van zowel bestuurder als passagier, in het geval van bestuurder boven de pedalen. Die wil ik aansluiten op de instap lampjes van de deur, zodat de leds aangaan wanneer je de deur opent, maar weer uitgaan als je de deur sluit. Alleen kan geen goede led strips vinden. Deze gaan of via de aansteker, of via USB. Heb je weinig aan in een auto.
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk