- 05 apr 2018 21:49
#2806448
Top!
Zoals sommige van jullie wellicht al meegekregen hebben is de A4 inmiddels naar een nieuwe eigenaar verhuisd. Wat begon met een interessepeiling via Facebook sloeg om in een volle inbox, en de eerste kijker heeft hem meteen meegenomen.
Daar sta je dan, autoloos.
Voor nood heb ik de dag erop maar een dikke vette Bora aangeschaft:
Het betreft een dikke 1.6 trendline met 198.000km op de teller.
Niets mis mee overigens, maar als je eenmaal zo'n B6 gewend bent is dit toch wel een stapje terug..
De zoektocht naar een nette B6 S4 ging verder, en na verschillende exemplaren bekeken te hebben kwam ik vorige week uit bij een èchte liefhebbers auto.
Van binnen en buiten in nieuwstaat!
Ik was eigenlijk op zoek naar een S4 onder de 2 ton, en dat is me helaas niet gelukt.
Dit exemplaar komt uit 2004 en heeft nu 225.000 gelopen, maar is vorig jaar oa. voorzien van een nieuwe kettingset + cilinderkoppen. De hand geschakelde 6-bak is in 2015 voorzien van nieuwe synchromeshen en de volledige onderhoudshistorie + facturen zijn aanwezig.
Alles in kleur, open dak, af fabriek geblindeerd, middendempervervanger, navi etc.
Komende week ga ik er mee aan de gang. Kleppendeksel pakking van de linkse cilinderbank lekt en de oliedruksensor is kapot. Tevens denk ik erover om deze Avussen op te knappen en te voorzien van winterbanden. Ik heb de BBS CH's nog liggen en ik verwacht dat deze hier ook wel onder mogen. Wellicht in de toekomst nog een keer een ultrasport achterspoiler monteren, chippen en dan vind ik het wel mooi geweest (verwacht ik..)!
Genoeg geouwehoerd, tijd voor plaatjes:
Loopt toch wel lekker met z'n 344pk
Zoals sommige van jullie wellicht al meegekregen hebben is de A4 inmiddels naar een nieuwe eigenaar verhuisd. Wat begon met een interessepeiling via Facebook sloeg om in een volle inbox, en de eerste kijker heeft hem meteen meegenomen.
Daar sta je dan, autoloos.
Voor nood heb ik de dag erop maar een dikke vette Bora aangeschaft:
Het betreft een dikke 1.6 trendline met 198.000km op de teller.
Niets mis mee overigens, maar als je eenmaal zo'n B6 gewend bent is dit toch wel een stapje terug..
De zoektocht naar een nette B6 S4 ging verder, en na verschillende exemplaren bekeken te hebben kwam ik vorige week uit bij een èchte liefhebbers auto.
Van binnen en buiten in nieuwstaat!
Ik was eigenlijk op zoek naar een S4 onder de 2 ton, en dat is me helaas niet gelukt.
Dit exemplaar komt uit 2004 en heeft nu 225.000 gelopen, maar is vorig jaar oa. voorzien van een nieuwe kettingset + cilinderkoppen. De hand geschakelde 6-bak is in 2015 voorzien van nieuwe synchromeshen en de volledige onderhoudshistorie + facturen zijn aanwezig.
Alles in kleur, open dak, af fabriek geblindeerd, middendempervervanger, navi etc.
Komende week ga ik er mee aan de gang. Kleppendeksel pakking van de linkse cilinderbank lekt en de oliedruksensor is kapot. Tevens denk ik erover om deze Avussen op te knappen en te voorzien van winterbanden. Ik heb de BBS CH's nog liggen en ik verwacht dat deze hier ook wel onder mogen. Wellicht in de toekomst nog een keer een ultrasport achterspoiler monteren, chippen en dan vind ik het wel mooi geweest (verwacht ik..)!
Genoeg geouwehoerd, tijd voor plaatjes:
Loopt toch wel lekker met z'n 344pk
Laatst gewijzigd door Emiel64 op 05 apr 2018 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-Audi B6 S4 344pk 410nm '04 (Daily)
-Bora TDI 187pk 425nm '02 (Bagged daily) Sold!
-Manta B C20let '78 (Project)
-Bora TDI 187pk 425nm '02 (Bagged daily) Sold!
-Manta B C20let '78 (Project)