VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen T1-6, Multivan, LT & Crafter
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door hanh
#2803286
Hallo,

Heeft iemand hier een idee van het verbruik van de 2.5 liter 115pk benzinemotoren die voorkomen in de t4?

Er zijn in NL en Duitsland aardig wat syncros te vinden die dit blok hebben. Maar zal wel dorstig zijn...

Groeten

Han
Gebruikersavatar
door Knudde
#2803312
Zo, thanks!! Die was ik effe vergeten

On topic: ik heb ooit een collega gehad met een dergelijke bus. Deze reed toen op LPG en wat ik onthouden heb is dat de kilometer kostprijs overeen kwam met een diesel. Hou er wel rekening mee dat bij een beladen auto de motor alles moet geven. Het koppel is best laag en de vorm (en gewicht) vd auto zijn erg ongunstig. Syngro is echt fantastisch, maar werkt nog een keer extra in je nadeel. De T4 is overigens ook met VR6 en nog dikkere V6 geleverd en uiterst zeldzame (originele) velgen. Zelf mocht ik het toen doen met een 1.9D met nog veel minder reserves.
door hanh
#2803336
Hey dat is een super handige site, dankjewel. Verbruik gaat wel richting de 11 ltr/100km... dorstig. Maar wel een leuk blokje in een leuke bus.

Zwaar beladen zal het nooit zijn, ook geen caravan trekken, ben vooral van plan er met twee personen en kampeerspullen mee rond te rijden. Nog steeds op zoek dus, naar de ideale bus :)

Groeten,

Han
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]