VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met T1-6, Multivan, LT & Crafter
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Knudde
#2804778
Sinds een weekie gaat het alarm vd auto uit het niets af. De huidige oplossing is om hem gewoon open te laten. Dat werkt overigens prima, maar ik zoek een wat betere oplossing. Is er een zekering die ik kan trekken om het alarm permanent uit te schakelen? Dat het er op zit is volkomen overbodig. Een snelle zoektocht naar af te plakken sensoren leverde niets op. Met het loeiende alarm was ik net op zoek naar de hoorn, maar schaamde me te hard om verder te zoeken. Uiteraard mag je het er ook uit meubelen mocht je er brood in zien. Alvast en wederom bedankt voor het meedenken
#2804993
Daar zeg je wel iets. Hij staat nu erg veel stil en met wat lekstroom zou dat heel makkelijk kunnen. Thanks! Neemt niet weg dat ik hem dan alsnog open moet laten staan. Zondag ben ik 4-6 weken weg em die vrouwen kijken echt nergens naar.... Als ik morgen een uurtje heb zal ik zoeken naar het lek en het wellicht gelijk fixen
#2805579
Nergens meer naar gekeken. Ik wilde hem eerst nog op Schiphol parkeren. Dan is hij redelijk vol en heeft er niemand last van als hij gaat loeien. Ik heb toch maar een taxi gepakt en de bus thuis gelaten. Hiervandaan hoor ik hem ook niet... Wordt vervolgd
#2806559
Zojuist m'n ticket verzet. Eind mei ben ik weer thuis en breng ik hem weg voor een check en fix. Daarna gaat de auto ook gelijk in de verkoop.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]