VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2810342
Wie schreef:Er zit toch discover media in(beeldscherm)? of zie ik dat nou verkeerd?
Dat zie je helaas verkeerd.. Discover media is MET navigatie en dat heeft deze helaas niet...
Het is wel een kleurendisplay met bluetooth etc.
#2810860
Wie schreef:toch jammer dat dit is wegbezuinigd.
Denk dat de winst minimaal is en nu mag je de portemonnee flink trekken ben ik bang.
Is een systeem van een derde partij dan niet meteen een betere optie?
Ik heb het niet zo met aftermarket.. wil liever dan veel betalen voor een goed systeem :)
Heb bewust gekozen om niet specifiek meer te kijken of ik navigatie heb ja of nee. Vond het belangrijker om de opties op de auto te hebben die achteraf niet of nauwelijks ingebouwd kunnen worden (bijvoorbeeld open dak :mrgreen: )
#2810892
Heb zelf mijn golf r gekocht met de pro alleen was dit de mib1 dus zonder CarPlay
Deze main units hebben veel problemen met de speaker uitgangen ( kosten reparatie 400 euro )
Bij mij was dus het geval dat er een speaker uitgang mee nokte . Dus heb toen de keuze gemaakt om de mib2 Unibet in te laten bouwen met CarPlay die over het algemeen probleemloos zijn.. kosten 1000
euries dus mijn advies laat een mib2 unit inbouwen voor iets meer maar het voorkomt een hoop gezeik
#2810978
paulusgti schreef:Heb zelf mijn golf r gekocht met de pro alleen was dit de mib1 dus zonder CarPlay
Deze main units hebben veel problemen met de speaker uitgangen ( kosten reparatie 400 euro )
Bij mij was dus het geval dat er een speaker uitgang mee nokte . Dus heb toen de keuze gemaakt om de mib2 Unibet in te laten bouwen met CarPlay die over het algemeen probleemloos zijn.. kosten 1000
euries dus mijn advies laat een mib2 unit inbouwen voor iets meer maar het voorkomt een hoop gezeik
Weet jij waar ze deze ergens inbouwen? 1000 euro is wel goedkoop tegenover 2000 euro die de meeste vragen :roll:

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.