VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Marvii
#2808669
Beste,

In verband met de vele steenslag op mijn achterbumper in de wielkast ben ik oo zoek naar dit onderdeel.
D6180986-6EDE-4A7D-A264-66B637F2491B.jpeg
D6180986-6EDE-4A7D-A264-66B637F2491B.jpeg (2.08 MiB) 1411 keer bekeken
Zat in de showroom op een UP! GTI maar zal vast voor overige modellen ook te krijgen zijn lijkt me.

Auto waar het om gaat;
4BBF801E-A572-42DF-ADCF-43689D38D373.jpeg
4BBF801E-A572-42DF-ADCF-43689D38D373.jpeg (4.47 MiB) 1411 keer bekeken
Wie kan me helpen?

Greets!
#2808671
Knudde schreef:Heb je al een balletje opgegooid bij Herr Dealer?
Ja, die geven aan dat enkel de up het heeft, maar ik weet bijna zeker dat ik ze ook een de Golf heb gezien.
#2808673
Oké, dat is inderdaad wel irritant. Door je post weet ik nu wel waar die dingen voor zijn. Ik had het me al een paar keer afgevraagd. Op een W204 C63 zitten ze ook. Geen idee of de radius het zelfde is

Edit: via Google kom je ook allerlei bedrijven tegen die allerlei beschermers aanbieden voor je auto. Voor de jouwe kom ik zo snel niets tegen. Ik zocht op steenslag beschermer achterbumper
#2808680
Knudde schreef:Oké, dat is inderdaad wel irritant. Door je post weet ik nu wel waar die dingen voor zijn. Ik had het me al een paar keer afgevraagd. Op een W204 C63 zitten ze ook. Geen idee of de radius het zelfde is

Edit: via Google kom je ook allerlei bedrijven tegen die allerlei beschermers aanbieden voor je auto. Voor de jouwe kom ik zo snel niets tegen. Ik zocht op steenslag beschermer achterbumper

Die plastic strookjes zijn maar ca 10cm lang, dus ik vraag me af of ik de eventuele afwijkende radius echt zal merken..
#2808712
hawkeye schreef:Je kan ook spatlappen monteren, tegenwoordig zijn die ook aangepast, dus niet zulke grote rubberen flappen.

Dat klopt. Dat kan altijd nog inderdaad, enkel vind ik die kleine een stuk mooier.

Kan er alleen niet achterkomend hoe die dingen heten..
#2808756
voor zover mij bekend, is dat niet als steenslagbeschermer gedacht, maar als wielkast verbreder. In Duitsland moet een vastgelegd gedeelte van het wiel afgedekt zijn voor de TÜV. zonder dit stukje plastic zouden bij de bredere wielen zoals op de foto, dit niet het geval zijn. Ik betwijvel dat je er veel steenslag mee voorkomt mit dit stukje plastic eraan.
Zoiets ziet er zinvoller uit: https://www.ebay.de/itm/VW-PASSAT-B6-2x ... 2453133070
#2810956
Heren,

Inmiddels na lang zoekwerk de onderdeelnummers weten te achterhalen van de beschermers zoals op de foto. Als ik tijd heb ga ik kijken hoe ik ze netjes passend in de wielkuipen kan moteren.

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.