- 25 jun 2018 00:40
#2809934
Hoi ik ben jerome
Mijn bora tdi motercode ajm lekt nu na de 2e keer veel water
Het water word vooral uit de overloop van het vaatje gegooid.
Vooral als ik de moter flink heb laten werken dan ben ik op tijd van een half uur al het water kwijt en gaat het lampje van het reservoir branden. Een jaar geleden heb ik dit ook gehad en toen heeft een bevriend collega hem voor mij gemaakt( afpersen, vlakken en nieuwe stalen koppakking met een set bouten uiteraard). Kort daarna heb ik hem laten chippen van 115 pk en 285nm naar 148pk en 350nm. Nu is mn water lekkage weer terug. Kan het zijn dat de orginele bouten van een ajm niet sterk genoeg zijn en dat er verstevigde bouten in moeten of ben ik nu geheel verkeerd aan het denke? Ik wil hem graag wel laten repareren, maar ditmaal wel voor de rest van zn bestaan... ik kan het niet ieder jaar gaan doen, dat word te kostelijk. Heeft iemand een id hierover? Of kan het ook iets anders zijn. De egr klep is uitgeprogrammeerd.
Mvg
Jerome
Mijn bora tdi motercode ajm lekt nu na de 2e keer veel water
Het water word vooral uit de overloop van het vaatje gegooid.
Vooral als ik de moter flink heb laten werken dan ben ik op tijd van een half uur al het water kwijt en gaat het lampje van het reservoir branden. Een jaar geleden heb ik dit ook gehad en toen heeft een bevriend collega hem voor mij gemaakt( afpersen, vlakken en nieuwe stalen koppakking met een set bouten uiteraard). Kort daarna heb ik hem laten chippen van 115 pk en 285nm naar 148pk en 350nm. Nu is mn water lekkage weer terug. Kan het zijn dat de orginele bouten van een ajm niet sterk genoeg zijn en dat er verstevigde bouten in moeten of ben ik nu geheel verkeerd aan het denke? Ik wil hem graag wel laten repareren, maar ditmaal wel voor de rest van zn bestaan... ik kan het niet ieder jaar gaan doen, dat word te kostelijk. Heeft iemand een id hierover? Of kan het ook iets anders zijn. De egr klep is uitgeprogrammeerd.
Mvg
Jerome