VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
door patrickmk3
magneetschakelaar op de compressor wel gecontroleerd al ?
handigste is ff diagnose apparatuur aansluiten.
en via actieve test de onderdelen testen.
dus de koelventilators en de compressor.
door marenk
Ook geen boordcomputer. Dit is een model uit 1999. Uitgekleed tot op het bot :). Kabelboom een poging gewaagd maar krijg die $#@* rot stekker niet los. Er zit wel een klipje aan om in te drukken maar met geen mogelijkheid is dit uit elkaar te trekken. Ik zal zsm nog even een poging wagen. Was net weg geweest en de motor was flink warm en dan is het allemaal nog heter dan buiten.
door patrickmk3
stekkertje het klipje indrukken.
en dan eerst drukken tegen de stekker inplaats van trekken.
daarna trekken.
als dat niet werkt dan met een klein haakje het lipje iets omhoog doen want dan komt die net niet ver genoeg omhoog.
door marenk
Inmiddels alles gevonden aan stekkers en het los klikken van de stekkers. Voedingsmetingen gedaan en uiteindelijk erachter gekomen dat er maar 9,3 volt op de aircopomp komt. Er komt wel 12-14 volt vanaf de accu naar de schakelaar binnen maar de bedrading in het motorcompartiment die terug komt vanaf de schakelaar geeft de 9,3 volt. Schakelaar is waarschijnlijk de oorzaak van alle ellende. Nu nog het dashboard met draaiknoppen uit elkaar zien te krijgen om bij de aan/uit schakelaar zien te komen van de airco. Iemand suggesties of een filmpje. Kan niets op Youtube vinden voor dat schakelpaneel.
Radiator slaat niet aan

Even een serieuze toer gemaakt, auto heeft het laa[…]

Hoi allen :), Ik hoor sinds kort een gekraak/ clu[…]

@Mari Een laatste update..... De software van […]

Handleiding VW Tiguan

Beste, ikzelf heb ook een tiguan van 2020 uit dui[…]

Foto’s:

Je moet idd gaan nadenken waar kvs en olie bij el[…]

Allereerst welkom op dit forum... Website van Ger[…]

Turbo 1.4TSI Stuk

Hoi Iedereen, Ik heb een Golf V uit 2008 echt met[…]