- 01 aug 2018 11:21
Hallo mede forumleden,
Hier een vraag over de ABS,
Gister terug van het werk begon het lampje van de abs te branden bij het starten.
Thuis aangekomen heb ik het forum bezocht met betrekking tot eventuele oorzaken.
Vandaag vrij dus met enige tegenzin en dit mooie weer toch de punten nagelopen wat de oorzaak kan zijn,en heb het volgende gedaan:
1 heb alle wielen eraf gehad gecontroleerd op versleten blokken etc:oke
2 heb de abs ringen schoongemaakt en de sensor kabels eraf gehad op eventuele breuk:oke
3 Olie niveau remvloeistof op peil,kon verder ook geen sporen van lekken vinden bij de cilinder(rem)alsmede de hoofdrem cilinder.
Alles met luchtdruk schoon geblazen etc
Wie heeft eventueel een idee wat de oorzak kan zijn.
Zelf denk ik aan een sensor storing?
Het gaat hier om mijn vw golf 4 2.0 2001
Hier een vraag over de ABS,
Gister terug van het werk begon het lampje van de abs te branden bij het starten.
Thuis aangekomen heb ik het forum bezocht met betrekking tot eventuele oorzaken.
Vandaag vrij dus met enige tegenzin en dit mooie weer toch de punten nagelopen wat de oorzaak kan zijn,en heb het volgende gedaan:
1 heb alle wielen eraf gehad gecontroleerd op versleten blokken etc:oke
2 heb de abs ringen schoongemaakt en de sensor kabels eraf gehad op eventuele breuk:oke
3 Olie niveau remvloeistof op peil,kon verder ook geen sporen van lekken vinden bij de cilinder(rem)alsmede de hoofdrem cilinder.
Alles met luchtdruk schoon geblazen etc
Wie heeft eventueel een idee wat de oorzak kan zijn.
Zelf denk ik aan een sensor storing?
Het gaat hier om mijn vw golf 4 2.0 2001