VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door josdavids
#2812713
Zoals de titel vermeld zit ik even met een trekhaak en een r Line bumper op mijn golf 6. Als ik gebruik wil maken van dat kapje wat je weg kan halen om je trekhaak te monteren, ben ik dan een verticaal of horizontaal afneembare trekhaak nodig. Of kan dit beide?

Bedankt voor het meedenken.
Gebruikersavatar
door DrEd
#2812715
Vaak kun je op internet de montagehandleiding van de door jou gewenste trekhaak wel vinden. Hier staat ook vaak beschreven wat er voor bewerking (if any) aan de bumper/diffusor plaats moet vinden.
#2812726
Ik heb al een vaste trekhaak en volgens de persoon waar ik de bumper heb gekocht kan de kap eraf en de trekhaak er zo doorheen. Maar die kap is best groot en dan zie je best veel kale loze ruimte om de trekhaak heen straks. Een afneembare kan ik natuurlijk plaatsen als ik hem nodig ben.
#2812787
Hij zit erop, ik ben nog niet tevreden. Als je erachter staat dan zie ik net wat teveel hitteschild en carrosserie delen. Dus ik denk dat een afneembare trekhaak dan nog overblijf. De bekabeling zit er toch al dus gewoon even een kaal trekhaak setje scoren.
Een R-line bumper maakt al een wereld van verschil, mijn vriendin geloofde het eerst niet, tot hij erop zat.
Bijlagen:
649D4122-A871-4E45-A75E-0D06ACCD1214.jpeg
649D4122-A871-4E45-A75E-0D06ACCD1214.jpeg (981.12 KiB) 673 keer bekeken
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk