VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
Allen,

Bij mijn golf 4 TDI gaat er om de zoveel maanden een stadslicht kapot. In anderhalf jaar tijd heb ik ze allemaal inmiddels al 2 tot 3x vervangen.
Beetje googlen lijkt het een veelvoorkomend probleem bij de mk4 golfjes maar ik heb nergens een oplossing gevonden.
Zekeringen zijn allemaal in orde
Wie weet.waar het probleem door ontstaat? Wat is er aan te doen? Kan ik er andere lampjes in doen die minder gevoelig zijn om te springen? Word er ramgek van
jurgendevries schreef:Wellicht dat deze lampen het langer volhouden??? Had er zelf altijd last van met mistlampen die elke maand stuk gingen. Die longlife lampen zitten nu al bijna een half jaar en werken nogsteeds :tu:

Afbeelding
Ik heb alleen niet deze lampjes maar met een ronde fitting...de puntjes die daarop zitten zitten ook niet helemaal recht tegenover elkaar. Weet zo ook niet welke type lamp het is.
Heb een OEM xenon koplampenset...een crime om die lampjes een keer te vervangen...
Ben er al achter welke lamp...h6w moet ik hebben. Waarom ze zo vaak doorbranden en hoe op te lossen, weet ik nog niet...
Ik heb een paar ledlampjes besteld die ik er in ga zetten. Hopelijk lost dat wat op. Moet geen problemen geven toch?
Dan kijk ik gelijk even naar de reflectoren, voor zover dit kan zonder de hele bumper eraf te schroeven.
Maar eerst moet de auto gemaakt worden...helaas is de versnellingsbak gisteren na 323dkm kapot gegaan dus die gaat vervangen worden evenals de koppeling...
Radiator slaat niet aan

Even een serieuze toer gemaakt, auto heeft het laa[…]

Hoi allen :), Ik hoor sinds kort een gekraak/ clu[…]

@Mari Een laatste update..... De software van […]

Handleiding VW Tiguan

Beste, ikzelf heb ook een tiguan van 2020 uit dui[…]

Foto’s:

Je moet idd gaan nadenken waar kvs en olie bij el[…]

Allereerst welkom op dit forum... Website van Ger[…]

Turbo 1.4TSI Stuk

Hoi Iedereen, Ik heb een Golf V uit 2008 echt met[…]