VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door josdavids
#2813191
Past bovenstaande? Ik zag een handleiding waar meerdere modellen voorop stonden waaronder de golf 5 plus en golf 6. De verkoper zegt echter dat het niet past. Wat klopt er nu niet.
Laatst gewijzigd door josdavids op 15 feb 2019 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
#2813194
bepaalde type's trekhaken passen onder zowel sommige versies van de golf 5 plus.
als de golf 6 maar niet op elk type om dus zeker te zijn moet je een nummer vermelden.
#2813208
of van beide auto's exacte type en motorcode en bouwjaar.
#2813219
zoek je persee een originele of is een van brinks bijvoorbeeld ook goed ?
#2813221
Nee joh, ik zit nu met de vaste haak door de afneembare kap in de diffuser en dat is absoluut niet mooi en daar is die kap ook niet voor bedoeld. Ik zoek gewoon een goede afneembare compleet met sleutels natuurlijk. De bekabeling is niet nodig. De meeste die ik bij golf 6 zie, een GTI bijvoorbeeld, hebben een verticaal afneembare dus daar zocht ik dan wel specifiek naar.
#2813239
pb me je kenteken ff
#2813250
goedkoopste optie voor een trekhaak die afneembaar is,
zonder een bumper uitsparing te hoeven maken is bosal 050-023
check wel even je chassis nr.
Chassis nr. vanaf: 1K-9-400001 Chassis nr. tot: 1K-C-400000
heb je een linkje in pb gestuurd.
door josdavids
#2816469
Ik heb nu die afneembare trekhaak onder mijn golf 6 hangen maar nu zit ik met die kogel, waar laat ik die in de kofferbak op een mooie manier? Hij ziet nu steeds de hele kofferbak. Ik heb een verhoogde vloer ivm een evt normaal reservewiel, nu ligt daar een thuiskomer met dynaudio sub in dus zo’n stuk schuim voor in het wiel wil ook niet. Er bestaat schuim voor rond het reservewiel, dat heb ik ook wel alleen niet met uitsparing voor een trekhaak.

Nu had ik 2 stukken schuim gekocht, 1k6858858D en E, alleen die blijken voor een R te zijn. Wat is het wezenlijke verschil van de ruimte die voor het reservewiel bestemt is tussen een R en een niet-R? Dit nieuwe schuim moet ik veel verder naar links plaatsen om het vlak te kunnen leggen. Iemand die meer informatie heeft?
#2816479
Oké dat is duidelijk. En verder zit de ruimte voor het reservewiel op dezelfde plaats. Is ook iets wat je net even gezien moet hebben misschien? Er zijn vast leden met een R.

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]