- 23 okt 2018 17:13
#2813693
Gister even de schijven aan beide kanten een halve, voor zover dat gaat met vijf gaten, slag gedraaid met de rijrichting mee. Vanmiddag op de snelweg natuurlijk nog trillen bij 115/120. Leek wel iets erger maar lastig te zeggen. Beter is t zeker niet geworden. Met remmen nog steeds prima en zonder enige trillingen in het pedaal.
Ik ga denk ik toch maar andere schijven proberen aangezien ik alles al geprobeerd heb en het echt is gekomen nadat ik ze vervangen heb. Alles was prima met de oude dus aan de naven kan t onmogelijk liggen.
Die zijn nu ook al super schoon gemaakt.
En afdraaien van de schijven lijkt me onzinnig want hij trilt niet tijdens het remmen zelf dus als ze krom zouden zijn moet je dat ook voelen met remmen neem ik aan?
Het wordt dan een setje van ATE.
Daar lees ik veel goede berichten over en ze zijn voor een mooie prijs bij autoonderdelen 24
Ik ga denk ik toch maar andere schijven proberen aangezien ik alles al geprobeerd heb en het echt is gekomen nadat ik ze vervangen heb. Alles was prima met de oude dus aan de naven kan t onmogelijk liggen.
Die zijn nu ook al super schoon gemaakt.
En afdraaien van de schijven lijkt me onzinnig want hij trilt niet tijdens het remmen zelf dus als ze krom zouden zijn moet je dat ook voelen met remmen neem ik aan?
Het wordt dan een setje van ATE.
Daar lees ik veel goede berichten over en ze zijn voor een mooie prijs bij autoonderdelen 24
--------- Das Auto - Im glänzend schwarz! ---------
Mijn garage topic
If you can't fix it with a hammer it's an electrical problem...
[In bezit van origineel Ross-Tech VCDS HEX+CAN]
Mijn garage topic
If you can't fix it with a hammer it's an electrical problem...
[In bezit van origineel Ross-Tech VCDS HEX+CAN]