VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2814146
Qua sturen zou je eens naar de uitlijning kunnen kijken. Een touran heeft daarvoor een net iets andere specificatie. Ik laat deze altijd doen naar specificatie van Golf 5 gti die ondersteltechnisch identiek is.

Ook doet een betere stabilisator voor wonderen bij een Touran.
#2814684
Knudde schreef:Strepen zetten ohne ende. Wielspin bij 100km/h moet toch nog steeds lukken?
Dit is iets wat erg meevalt, wij zijn er ook verbaasd over. Het lijkt erop dat de gewichtsverdeling in de Touran compleet anders is dan in bijv. de Golf of Passat. Ik denk dat doordat de achterwielen ver naar achter (nauwelijks overhang) staan, en de zit voorin ook verder naar voren zit, het gewicht op de voorwielen in dit geval gunstiger lijken te zijn.

Overigens gaan we komende vrijdag naar de RDW in Heerenveen die de auto waarschijnlijk naar Lelystad zal sturen. Ben benieuwd.

Jos.
#2815545
TouranTFSI schreef:Hoe is het afgelopen Jos?
Goed, keurder vroeg of dit toch de bestaande motor was omdat hij geen aanpassingen zag....... :mrgreen:

Vanwege de vermogenstoename binnenkort (heb de datum niet bij de hand) naar Lelystad voor de -te verwachte- vermogenstoename. Dus een weggedrag en geluidstest.

Jos.
#2816043
Ben je inmiddels in Lelystad geweest Jos? Ik ben erg benieuwd.

Helaas nog geen tijd voor de mijne gehad. En met een 4e kleine op komst zal de tijd voor de hobby nog wel wat minder worden vrees ik... :mrgreen:

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]