VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jarnosportline
#2814429
Ik zou eerst voor 20vt swap gaan in mijn sportline maar achteraf blijkt dit zonde om deze bijzondere uitvoering te vernaggelen..de 20vt swap komt in mn dichte mk1.

Ik heb voor mn cabrio een zeer nette 2h gevonden maar wil toch wat upgraden.

Heb al een bolku chip en rijd net ff wat fijner
Spaghetti 60mm van voor tot achter en powersprint eindpijp
Vliegwiel word afgedraaid
In en uitlaat poorten worden bewerkt
En wil een scherpe nokkenas..welke raden jullie aan?het word geen daily dus hij mag eventueel iets onstabieler gaan lopen :mrgreen:

Hoeveel graden welk merk weet je iets of heb je iets?roept u maar!

Groeten jarno
door woutmk1
#2814435
Ik rijd zelf als hobby auto een golf 1 cabrio met 2h motor. Ook een bolku chip, spaghetti spruitstuk en k&n open filter. Ik heb toen een dr schrik 272 graden nokkenas gemonteerd. Je voelt goed dat die meer portie heeft en stationair is die ietsjes onrustiger gaan lopen. Voor destijds een daily, nog goed te doen. Aangezien jij hem niet als daily gaat rijden kan die dus nog scherper maar hoeveel zou ik echt niet durven zeggen. Hoop dat je hier wat aan hebt!
Gebruikersavatar
door mano
#2814441
Ik heb zo'n beetje dezelfde opties als bovenstaande, met verstelbare br.drukregelaar en verstelbaar nokas tandwiel met simons 55mm uitlaatsysteem. Wel een 266gr (meen ik) nokas van schrik. Pruttelt er lekker op los... Dat doet tie al een jaar of 15 of langer..denk ik.

Hou er wel rekening mee dat je wellicht iets zwaardere startmotor moet monteren ivm aanpassen timing ed. Sommige starters kunnen dat net niet aan.

En ik zou een claus von essen pu motorsteun monteren aan de voorzijde (onder de radiateur)
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]