VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen meetings forum
#2816308
Beste forumers..

Hier is hij dan... De voorjaars meeting van 2019 !

Zoals elk jaar organiseer ik een leuke meeting. En zoals elk jaar vraag ik enkele bedrijven die langs komen om het een en andere te vertellen en waar we allemaal iets van bijleren. Welke deze zijn komen jullie later te weten !
Doel van de meeting is gewoon samenkomen en lekker praten over onze wagens en het bewonderen van al dit mooi.

Dit alles gaat door op "Zaterdag 23 Maart 2019"

We komen samen aan garage auto center waasland (http://autocenterwaasland.be/nl)

"Grote Baan 80 - 9100 Sint-Niklaas"

Dit is onze facebook event page: https://www.facebook.com/events/291141441596000/

iedereen die komt krijgt een leuke zak vol leuke goodies vanwege Skoda België en Protech belgië (zolang de voorraad strekt) !


Dent Repair komt ook voor een leuke demo te geven over uitdeuken zonder spuiten. naast dit kunnen ook mensen die een parkeerdeukje hebben op de meeting tegen een kleine prijs de deuk er uit laten halen.


ook ProTech Monte-Carlo Waasland zal aanwezig zijn voor een leuke detail demo. ook zullen zijn staan met een shop waar je uw voorraad aan car care producten kunt aanvullen.


Ook Tuningcenter Lowering is aanwezig voor een VCDS demo te geven. naast dit kan je hem ook vragen om wat aanpassingen te doen op je eigen wagen. prijzen voor dit worden op de meeting vermeld !

Naast dit ben ik nog in bespreking met Ghost autobeveiliging , een fotograaf en een tuning bedrijf.....

Dus genoeg te zien en te beleven !!

Voor het eten is er voor iedereen echte Belgische frieten met mayo en drank aanwezig. uiteraard gratis voor alle deelnemers !

Jullie komen toch ook ?!

Allen meer dan welkom !!
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]