VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Arrrjan
#2817485
Hallo!

Hier een trotse nieuwe VW-eigenaar. Ik heb een Golf 7 1.4 TSI Highline aangeschaft inclusief xenon koplampen en led-achterlichten. Helaas is de dagrijverlichting in ‘ouderwets’ halogeen uitgevoerd. Hebben jullie wellicht tips en of ideeën om dit te vervangen tot iets dat wat moderner oogt?

Alvast bedankt, groet Arjan
#2817520
h15 led lampen monteren.
let wel op dat je een canbus versie kiest.
Gebruikersavatar
door DrEd
#2817537
H15 led is voor DRL prima. Jammer dat die H15 pit ook gebruikt wordt voor het grootlicht (in de Golf 7 met halogeen verlichting). Die gaven bij mij zo'n extreem raar beeld dat ik ze er heel snel weer heb afgehaald...
#2817541
DrEd schreef:H15 led is voor DRL prima. Jammer dat die H15 pit ook gebruikt wordt voor het grootlicht (in de Golf 7 met halogeen verlichting). Die gaven bij mij zo'n extreem raar beeld dat ik ze er heel snel weer heb afgehaald...
licht ook een beetje aan de lampen zelf.
sommige hebben een licht beeld waar je werkelijk niks mee kunt.
en andere zijn wel goed af te stellen.
#2818347
Ik heb de volgende besteld voor mijn golf 7. https://bit.ly/2JiRwT8 (Aliexpress)
Zitten al bijna een jaar in de auto en staan dagelijks aan. Werken helemaal top (geen melding) en mooie witte kleur!

Hierbij ook een handig schema voor de lampen, want zoals jullie kunnen zien is het bij (bi)-Xenon koplampen geen H15 maar PW24W :tu:
Lampen interieur + exterieur.jpg
Lampen interieur + exterieur.jpg (51.03 KiB) 3150 keer bekeken
Markradema vinden dit leuk
#2830088
Ik heb deze ook besteld, maar ik krijg het oude halogeen lampje er niet uit. Hoe heb jij dit gedaan?
Ik heb namelijk alleen het ‘ledje’ gekregen, zonder houder zeg maar.
Gebruikersavatar
door DrEd
#2830089
Je draait de houder een kwartslagje los. Dan kun je hem eruit halen, en in die houder zit je lampje. Dus ouwe lamp eruit, nieuwe erin en dan lamp en houder weer terugplaatsen.
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk