VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
En zo ben je een half jaar verder! Ik herken heel het forum niet meer terug.

Ik schaam me mijn billen uit mijn string voor het uitvallen, maar het was... niet genoeg benzine in de tank :laugh: De meter kwam gewoon van zijn plek, maar blijkbaar niet genoeg om druk op te bouwen. Nu loopt hij koud ongeveer 1 volle seconde echt mooi, voordat hij uitvalt. Nog altijd enkel brandstof uit de vijfde injector, maar niet de mechanisch geregelde injectoren helaas. Dit heb ik getest door te starten met 1 injector los. De motor slaat dan aan, lijkt op hol te slaan met een hoog piepend (snerpend) geluid en de uitlaatgassen zijn wit en stinkend. Echt een crime om te moeten doorstaan van dat ding waar je je hele ziel en zaligheid in stopt :-( Als ik die losgetrokken injector handmatig 'activeer' door de luchtweger op te tillen, komt er meer dan genoeg benzine uit! Toch nog een soort van winst! Dit moet mij denken aan de CO-afstelling, of niet? Ik duik hier morgen even wat dieper op in (vrije dag en hernieuwde moed!), maar wilde graag delen wat ik tot nu heb ontdekt haha. We spreken elkaar!

Hallo! De beste olie voor een 1.8 20VT motor is s[…]

Welke tuner?

Hallo! Ik persoonlijk ben wel fan van JD Engineer[…]

Inmiddels is mijn Golf 7 1.4TSI ACT (CPTA) alweer […]

Heb een keer met de vakantie in Frankrijk 1000km o[…]

Mistlichten Golf Plus

Ik heb zelf mistlichten gemonteerd op mijn Golf Pl[…]

De ID 3 heeft geen problemen openbare laders en sn[…]

Niemand die hierbij kan helpen?

Beste leden, Ik overweeg om mijn huidige navigati[…]