- 21 mei 2019 17:44
#2818694
Hallo allemaal, het is mijn eerste keer hier op het forum.
Het gaat om een golf 4 2.8 v6 4motion uit 2002.
Het probleem begon met een simpel storing dat het motor management lampje aan ging. Hier heb ik op gehandeld door uit te lezen. Het resultaat was dat ik storing had op injector 1 en 2. Na wat informatie te hebben gekregen. Hoeft dit niet gelijk aan de injectors te liggen. Ik heb de brandstof filter vervangen, en vervolgens bij een volle tank injector cleaner bij gegooid. Het probleem werd minder maar was nog niet weg.
Nu heb ik sinds kort ook het gevoel dat de motor heel heet word. De temperatuur geeft wel 90 graden aan. Ik heb gehad dat hij na een lang stuk rijden op snelweg, vervolgens in de binnenstad begon te schokken en heb ik hem langs de weg gezet. Na enige tijd wachten werkte hij weer als of er niks aan de hand was. Ook valt hij na 5 a 10 minuten stationair lopen uit.
Nu heb ik een analyse laten doen, de uitkomst daarvan is dat de koelvin het niet doet en dat dit mogelijk zorgt voor alle problemen.
Zekering heb ik gecheckt, die was in orde. Fan draait ook soepel rond als ik hem zelf draai.
Zijn er hier mensen die het probleem herkennen of mij nog wat informatie kunnen geven?
Het gaat om een golf 4 2.8 v6 4motion uit 2002.
Het probleem begon met een simpel storing dat het motor management lampje aan ging. Hier heb ik op gehandeld door uit te lezen. Het resultaat was dat ik storing had op injector 1 en 2. Na wat informatie te hebben gekregen. Hoeft dit niet gelijk aan de injectors te liggen. Ik heb de brandstof filter vervangen, en vervolgens bij een volle tank injector cleaner bij gegooid. Het probleem werd minder maar was nog niet weg.
Nu heb ik sinds kort ook het gevoel dat de motor heel heet word. De temperatuur geeft wel 90 graden aan. Ik heb gehad dat hij na een lang stuk rijden op snelweg, vervolgens in de binnenstad begon te schokken en heb ik hem langs de weg gezet. Na enige tijd wachten werkte hij weer als of er niks aan de hand was. Ook valt hij na 5 a 10 minuten stationair lopen uit.
Nu heb ik een analyse laten doen, de uitkomst daarvan is dat de koelvin het niet doet en dat dit mogelijk zorgt voor alle problemen.
Zekering heb ik gecheckt, die was in orde. Fan draait ook soepel rond als ik hem zelf draai.
Zijn er hier mensen die het probleem herkennen of mij nog wat informatie kunnen geven?