VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
Hallo Mensen,
ben joop en ben 56 jaar en rij al jaren golf, ik ben vroeger toen ik nog een 2 reed actief geweest hier, en en verlang nog steeds terug naar m,n 1800 golf 2 automaat, ja lach maar, het reed fantastisch en sla me me voor de kop dat ik nu na 9 jaar golf 4 (1.6 16v)nog terug verlang naar dit wagentje.
To the point;
Ik heb al enkele weken een piepend geluid met schakelen ,bochten , on even heden, en nu keek ik enkele dagen trug onder de kap en wist niet wat ik zag, had de auto in de versnelling en bij het voor en achteruit duwen kantelt het blok giga voor en achterover, nu vroeg ik me af na wat googlen na onderdelen, kan het alleen aan dit geval liggen,....of helemaal niet,....of moet ik nog iets na kijken, ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen, wil niet zielig doen, de auto kapot is voor mij iets ingrijpends zowel financieel en lichamelijk, ben technisch genoeg maar m,n rug is naar de knoppen en ben daarvoor afgekeurd. Nu zie ik achter het blok daar waar de pijp onder de auto verdwijnt dit ding zitten, is dit het onderdeel die deze beweging veroorzaakt kapot, of is er meer aan de hand? BVD!
Bijlagen:
motorsteunlager
motorsteunlager
motorsteunlager.JPG (12.54 KiB) 620 keer bekeken
kans is 90% zeker ja dat de versnellingsbak steun kapot is.
Radiator slaat niet aan

Even een serieuze toer gemaakt, auto heeft het laa[…]

Hoi allen :), Ik hoor sinds kort een gekraak/ clu[…]

@Mari Een laatste update..... De software van […]

Handleiding VW Tiguan

Beste, ikzelf heb ook een tiguan van 2020 uit dui[…]

Foto’s:

Je moet idd gaan nadenken waar kvs en olie bij el[…]

Allereerst welkom op dit forum... Website van Ger[…]

Turbo 1.4TSI Stuk

Hoi Iedereen, Ik heb een Golf V uit 2008 echt met[…]