VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
Hallo!
Ik heb een af-fabriek alarmsysteem klasse 3 in mijn Golf 7.5 van 2018 en zou graag een piep/chirp willen horen als ik de deuren op slot / open doe. Ik heb begrepen dat dit mogelijk is.
Is er iemand in de regio Achterhoek / Twente die dit voor mij zou kunnen doen? :D
Wanneer de alarmtoon geactiveerd is kan je deze in je infotainment systeem aan/uit zetten. Heb je daar al naar gekeken?

Als het daar in de settings niet terug te vinden is zal het nog geactiveerd moeten worden. Stelt niet veel voor met VCDS!
Mari schreef:Wanneer de alarmtoon geactiveerd is kan je deze in je infotainment systeem aan/uit zetten. Heb je daar al naar gekeken?

Als het daar in de settings niet terug te vinden is zal het nog geactiveerd moeten worden. Stelt niet veel voor met VCDS!
Via infotainment is het niet aan te zetten. Activeren via VCDS zal misschien niet moeilijk zijn maar ik ben er niet bekend mee. Dus ik zoek eigenlijk iemand die het voor mij kan doen! ;)
Antera schreef:Mocht je dit wensen of meer kan je ma altijd contacten.
eey hij had mij al een bericht gestuurd.
had hem er alleen bij verteld weet niet hoe vw denkt over codering binnen de garantie termijn.
bij bijv mercedes doen ze hier moeilijk over als je met diagnose apparatuur aan de slag gaat,
binnen de garantie termijn.
weet jij hoe vw hier in staat ?
Alarm beep on lock / unlock
Go into [09] Central Electronics
Go into Secuity Access and enter 31347
Adaptation channels, and you are looking for:
(1)-Acknowledgement Signals -Akustische Rueckmeldung entriegen (un-lock acoustic feedback)
(2)-Acknowledgement Signals -Akustische Rueckmeldung verriegeln (lock acoustic feedback)
Set one or both to on if you wish.
Then set the following to "on"

(7)-Acknowledgement Signals -Menuesteuerung akustische Rueckmeldung (Acoustic lock menu)
This enables a menu setting in the "car" settings, "Locking" menu of the infotainment screen to set alarm chirp on or off when locking /unlocking the car and have the option to switch it on or off from the head unit.
Mari schreef:Ook VW zal onder zijn aansprakelijkheid uit proberen te komen door elk smoesje wat ze kunnen vinden te gebruiken ;)
ja was ik al bang voor inderdaad.
vermeld het er daarom altijd maar even bij :tu:
Antera schreef:Wat niet weet wat niet ......
ja oke maar bij mercedes kunnen ze exact zien wanneer er diagnose apparatuur aangesloten is geweest en wat dit exact geweest is.
weet niet of vw dit ook kan met odis ?
Antera schreef:Alles kan als je weet waar je kijken moet.
ja was der al bang voor.
dan word het gewoon een gokje wagen ja of nee :LOL:
maar kreeg al geen reactie meer terug dus zal wel niet meer hoeven.
Gefluit bij vol gas trappen

Allereerst welkom op het forum... wordt op prijs g[…]

Coderen

Goedenavond Ook ben ik op zoek naar iemand die be[…]

Tuning

Goedenavond allemaal Zal me even voorstellen ik be[…]

Nokkenas + ketting kapot na 40.000km

Gecondoleerd

Levertijden ID4

Net bericht gehad "Je auto is al ingepland […]

Polo VI stuur

Hey allen, Ik zit al een beetje rond te snoepen h[…]