VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sw567
#2820056
Hallo

ik zag toevallig vandaag door de achteruit dat de rechter pen van de schokbreker een stuk naar boven was gekomen.
Zeg maar door de hoedenplank .
Ik kan hem wel weer indrukken, niet helemaal tot het einde maar toch een redelijk eind maar kan eigenlijk nergens zien waar deze vast gemaakt/geschroeft zou moeten worden.
Weet iemand hoe deze vast moet??? :SCRATCH: :SCRATCH:

Greetz
Gebruikersavatar
door sw567
#2820058
Hoi volgens mij komt het gedeelte groen omrand en waar de groene pijl bijstaat naar boven.
Ik ben niet zo technisch dat ik precies kan zien welk gedeelte ik nu vast moet draaien zodat deze niet meer loszit :SCRATCH: :SCRATCH:

Maar ben weer een stukje verder. :tu:
Bijlagen:
143511100 copy.jpg
143511100 copy.jpg (409.96 KiB) 1141 keer bekeken
Gebruikersavatar
door sw567
#2820059
Heb er nog even een foto van gemaakt maar ziet er niet zo goed uit :? :?
Bijlagen:
IMG_4422.JPG
IMG_4422.JPG (1.31 MiB) 1115 keer bekeken
IMG_4421.JPG
IMG_4421.JPG (1.61 MiB) 1115 keer bekeken
Gebruikersavatar
door sw567
#2820074
Ja dat denk ik ook :GRR:
Had een beetje zitten kijken op sites voor een nieuwe maar er wordt gezegd dat deze schokbrekers bestemd zijn voor standaard chassis :SCRATCH: zijn toch allemaal standaard chassis of ben ik gek?? :SCRATCH: :SCRATCH:

Greetz
door TouranTFSI
#2820087
De schokbreker lijkt me weinig mee aan de hand. De veerschotel lijkt me goed doorgerot.
door TouranTFSI
#2820093
De schokbreker heeft een gladde stang met aan het einde schroefdraad. De schroefdraad zie je helemaal bovenop nog zitten, daar zit een moer op. De rest hoort glad te zijn dus er zit iets overheen wat bijna is weggerot; je veerschotel en bus nr 6 in de exploded view gok ik. Die onderdeeltjes zijn euro’tjes werk nieuw bij de dealer. Nadeel is dat je veerpoot eronderuit moet omdat je hem eerst naast de auto grotendeels op moet bouwen. Na het plaatsen komt het bovenste rubber, een schoteltje en een moertje erop die je er bovenuit ziet steken.

Succes!

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.