VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
door TinusPlotseling
Hallo heren en dames,

Sinds vandaag nieuw op dit forum! Ik heb vrij recent een VW Golf 7 uit 2017 aangeschaft(en zeer content mee!!). Met name de dsg is fantastisch, na járen geschakeld te hebben wil ik voorlopig niet meer anders haha.
Ik had een vraag aan jullie gezien ik het antwoord nog niet heb kunnen vinden stel ik hem bij deze hier;
Is het mogelijk (met vcds bijvoorbeeld) om de binnenste u-tjes van de koplamp unit te landen branden? Of zitten deze er alleen voor de sier? Het betreft wel een unit met Xenon en ik geloof led drl. Ik had al ergens gelezen dat alleen de R en GTI uitvoeringen dit wel standaard aan hebben staan. Hopelijk vind ik hier mijn antwoord.

Alvast bedankt mvg Martijn
door RotatingFan
Die binnenste U- bij een niet GTI/R koplamp zijn voor de sier en daar kan je niets mee.

Als je halogeen had, zou je die via aliexpress een goede GTI/R LED lookalike koplamp kunnen kopen. Daar is op een americans forum veel goede ervaringen over te vinden.

Daarnaast kan je ook het OEM traject in gaan door een originele gti/r koplamp te kopen, maar dan heb je en rode lijn erin en 3k euro's verder.
door TinusPlotseling
hoi RotatingFan!

Bedankt voor je reactie, oke dan laat ik het wel even voor wat het is haha. Dat is een best kostenplaatje....ik dacht misschien kun je hem activeren o.i.d. toch bedankt

gr Martijn
Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Eigenlijk niet. Dag gebracht bij VW dealer en ze h[…]

Is dit een normale prijs voor een kapotte contacts[…]

Foutcode p00071

Heb je wel de juiste sensor geplaatst? Wat geeft […]

Golf 5 1.4 tsi problemen

Je kan het topic wel omhoog schoppen, maar vermeld[…]

Verwacht van de topicstarter maar geen antwoord, z[…]

Moest voor het eerst 's avonds laat weg. En tot mi[…]

Done! Succes bij je zoektocht :tu:

Leveringsdatum nieuwe wagen?