VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
door robertpaul
Hallo allemaal,

Sinds afgelopen zondag ben ik de gelukkige eigenaar van een golf v.
Tijdens de koop heb ik wel de alarmlichten getest maar niet de normale knipperlicht werking.

Het rare is dat als ik het knipperlicht naar links aan zet dan knippert de rechterspiegel mee met de linkerkant.
Zet ik het knipperlicht naar rechts aan, dan doet de rechterspiegel het niet.

Ik vraag me af waar ik het beste kan beginnen met doormeten en te controleren wat er niet goed zit.
door Antera
Dat is een aparte dit word namelijk gestuurd door de raammodules normaal gezien. Dit is dan ook lastig na te meten of ze moeten zelf iets geknutseld hebben maar dit lijkt me niet. Je kan altijd even in de deuren/spiegels kijken maar als links niet mee knippert met rechts dan zal het een of andere sturing zijn die niet goed is. Misschien iets onjuist gecodeerd maar dit is op afstand lastig te zeggen.
door robertpaul
De auto heeft schade gehad en is toen gerepareerd.
Daarna is die TUV gekeurd dus ik kan me moeilijk voorstellen dat het probleem er toen was.

Waar zit die aansturing precies in de raammodule, ik heb gisteren namelijk de binnenbekleding van de deur eruit gehaald en kon de draden niet direct ontdekken voor de spiegel.
door Antera
In de raammodule kan niet missen als je de deur open maakt. Welke en waar durf ik niet te zeggen zonder schema.
door robertpaul
Mocht het voor mensen nog interessant zijn om te weten hoe ik het opgelost heb.

Ik heb een nieuwe draad van het knipperlicht rechtsachter naar de aansluiting in de deur gelegd na de deur module. Nu werkt alles zonder storingen.
Radiator slaat niet aan

Even een serieuze toer gemaakt, auto heeft het laa[…]

Hoi allen :), Ik hoor sinds kort een gekraak/ clu[…]

@Mari Een laatste update..... De software van […]

Handleiding VW Tiguan

Beste, ikzelf heb ook een tiguan van 2020 uit dui[…]

Foto’s:

Je moet idd gaan nadenken waar kvs en olie bij el[…]

Allereerst welkom op dit forum... Website van Ger[…]

Turbo 1.4TSI Stuk

Hoi Iedereen, Ik heb een Golf V uit 2008 echt met[…]