VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
door Sjorsvh
#2822149
Er zijn al meerdere topics over armsteunen, maar ik kom er zelf gewoon niet uit.

Ben al bij verschillende autoslopen in de buurt geweest maar daar zat helaas niks fatsoenlijks tussen. Op internet word je doodgegooid met imitaties, maar lees dat die dingen het meestal maar een paar maanden overleven dus die moet ik ook niet hebben. En een originele die er nog netjes uitzag kreeg ik ook niet gevonden.

Ik kwam op marktplaats de 'outlet' van armsteunshop tegen en heb er daar uiteindelijk een besteld. Van te voren wel gevraagd of ik hem nog kon retouren en of de garantievoorwaarden die op hun eigen site staan hier ook van toepassing waren. Het gaat om deze armsteun: https://armsteunshop.nl/volkswagen/golf ... x-slimline. Heeft me nog geen 30 euro gekost, en op hun eigen site kost deze steun over de 90 euro.

Vandaag bezorgd, ziet er echt heel netjes en degelijk uit. Het enige nadeel is dat je een soort kapje/adapter vast moet schroeven op je middenconsole, en de steun daar dan weer op met 4 schroeven. Is natuurlijk nooit zo stevig als hoe je een originele bevestigt. Zal wat foto's van het kapje maken.


Wat is jullie mening over deze steun? Zou er een manier zijn om de bevestiging te verstevigen?

En mocht iemand nog een nette originele armsteun in de aanbieding hebben hoor ik het graag!
Bijlagen:
IMG_20191031_053750.jpg
IMG_20191031_053750.jpg (3.24 MiB) 733 keer bekeken
IMG_20191031_053427.jpg
IMG_20191031_053427.jpg (3.71 MiB) 733 keer bekeken
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]