VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bombom
#2824120
Is het handvat van de bijrijders kant exact hetzelfde verhaal qua uit- en inbouwen? En dan, wie kan me vertellen hoe ik het kofferbak slot en het contactslot moet doen? Mvg!!
Gebruikersavatar
door JUUL
#2824125
Deurklinken zijn allemaal gelijk...alleen links en rechts gespiegeld qua in/uitbouwen.
Kofferbakslot doe je via de kofferbak. Achter het kunststofpaneel zit het mechanisme. Weet alleen niet meer hoe dat precies ging, zou je evt via internet een How-To moeten zoeken. Contactslot wordt iets lastiger, de module zit vastgeklonken aan het stuurkolom. Heeft je auto startonderbreking? Zo ja moet deze ook verwijderd worden of opnieuw worden ingeleerd.
Gebruikersavatar
door Bombom
#2824137
Ok thx, ik heb geen kastje erbij van een startonderbreker maar er zit wel een rood ledlampje achter het stuur die ik nog nooit heb zien branden.... Betekent dat iets?
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2824138
zijn chip sleutels.
ik kan wel zorgen dat de nieuwe sleutels gewoon werken.
dan hoef je de startblokkering niet weg te laten schrijven.
weet niet meer of je gezegd had waar je woont en zoja waar dat was ?
als je mij de oude en de nieuwe sleutels opstuurt stuur ik ze werkend terug mocht je ver weg wonen.
hoeft niet veel te kosten.
zolang in de nieuwe sleutels de transponder chips al maar inzitten.
als dit niet het geval is kost het wel iets meer want dan moet ik er 3 transponder chips bij leveren.
Gebruikersavatar
door Bombom
#2824773
Hoi allemaal, nogmaals hartelijk dank voor al jullie reacties! Het probleem met de sloten is inmiddels opgelost dmv een nieuwe sleutel. Ik overweeg de golf te verkopen en een iets grotere auto te kopen. Dus mocht er iemand interesse hebben in een originele golf 3 1.8 automaat met 135000 km dan hoor ik het wel... De auto is voor zijn leeftijd in zeer goede conditie! Mvg bombom
door golf96
#2846379
Moet de deurpaneel eruit gehaald worden om het pinnetje va het slot te vervangen?
Heb centrale deurvergrendeling weet niet als dat uitmaakt
Heb namelijk het zelfde probleem vanaf de bestuurderskant kan ik draaien maar je hoort niks en gaat ook niet open
Enkel vanaf de bijrijderskant lukt dit
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]