- 17 apr 2020 16:22
#2825692
Hallo,
Ben sinds kort de gelukkig eigenaar van een nieuwe Volkswagen T-Cross, maar heb hiervoor altijd ander merk reden.
Nu zit ik met een aantal vraagjes, en krijg niet echt een goed beeld van hoe en wat, dus bij deze dat ik ze hier stel;
1) Hoe zit dit nu met digitaal onderhoudsboekje? Voorheen Hyundai gehad, en daar kon je alles inzien via Mijn Hyundai. Heeft VW dit niet, de dealer gaf aan dat je een uitdraai bij onderhoud krijgt die je goed moet bewaren. Vreemd als je juist digitaal wilt gaan.
2) Ik wil graag m'n instructieboekje digitaal hebben, dat leest en zoekt wat gemakkelijker thuis op de PC. Maar dealer verwijst naar VW en VW naar dealer. Ik kreeg namelijk deze melding op de VW website:
Helaas is het momenteel niet mogelijk om online het instructieboekje van jouw Volkswagen te downloaden.
Maar de Volkswagen dealer staat voor je klaar. Heb je vragen of kom je ergens niet uit?
Bel gerust of kom langs, de medewerkers helpen je graag verder.
3) Hoe zit dat nu met mobiliteitsservice? Ik vind hier helemaal geen kaartje van bij de auto (heb alleen kaartje dealer en kaartje wat te doen bij ruitschade gehad). Bij zowel Toyota als Hyundai krijg je netje een kaartje met telefoon-nummers en kenteken en eigenaar die er recht op heeft etc. Die word dan elke verlengt bij onderhoud etc. Nu las ik wel het een en ander op de website van VW, maar moet ik dus zelf ergens de telefoon-nummers noteren en dat weet VW genoeg als ik bel?
Bedankt,
Matthijs
Ben sinds kort de gelukkig eigenaar van een nieuwe Volkswagen T-Cross, maar heb hiervoor altijd ander merk reden.
Nu zit ik met een aantal vraagjes, en krijg niet echt een goed beeld van hoe en wat, dus bij deze dat ik ze hier stel;
1) Hoe zit dit nu met digitaal onderhoudsboekje? Voorheen Hyundai gehad, en daar kon je alles inzien via Mijn Hyundai. Heeft VW dit niet, de dealer gaf aan dat je een uitdraai bij onderhoud krijgt die je goed moet bewaren. Vreemd als je juist digitaal wilt gaan.
2) Ik wil graag m'n instructieboekje digitaal hebben, dat leest en zoekt wat gemakkelijker thuis op de PC. Maar dealer verwijst naar VW en VW naar dealer. Ik kreeg namelijk deze melding op de VW website:
Helaas is het momenteel niet mogelijk om online het instructieboekje van jouw Volkswagen te downloaden.
Maar de Volkswagen dealer staat voor je klaar. Heb je vragen of kom je ergens niet uit?
Bel gerust of kom langs, de medewerkers helpen je graag verder.
3) Hoe zit dat nu met mobiliteitsservice? Ik vind hier helemaal geen kaartje van bij de auto (heb alleen kaartje dealer en kaartje wat te doen bij ruitschade gehad). Bij zowel Toyota als Hyundai krijg je netje een kaartje met telefoon-nummers en kenteken en eigenaar die er recht op heeft etc. Die word dan elke verlengt bij onderhoud etc. Nu las ik wel het een en ander op de website van VW, maar moet ik dus zelf ergens de telefoon-nummers noteren en dat weet VW genoeg als ik bel?
Bedankt,
Matthijs