VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Yasin31
#2827211
Beste heren en dames.

Heb een kort vraagje, ik vroeg mij af waarom ik geen race mode knop heb in mn mk7r auto is van 2015 , en wat ik op filmpjes zie dat het knop naast de dsg pook zit en bij mij niet, ik ksn hem wel op sport inschakelen via beeldschermmenu maar is voor eco en sport, en bij de meesten staat er ook race bij op. Iemand een enig idee of ervaring mee??? Hoor ik het graag.

Mvg yasin
door Mari
#2827212
... zal door VW er niet in gezet zijn omdat het waarschijnlijk niet was aangevinkt op het optie-lijstje...
Gebruikersavatar
door DrEd
#2827217
Wat goed kan is dat bij tuning van deze auto de race-stand geactiveerd wordt. En dat je hem idd dan kunt selecteren in de driving mode. Dat paneeltje naast de pook is vaak wel in te bouwen.
door Mari
#2827218
Yasin31 schreef: 28 jun 2020 16:10 Oke duidelijk maar waarom alleen de sport stanf en de race stand niet of zeg ik nu iets stoms🙈😂
... omdat je voor de extraatjes extra moet betalen ;-)

Soms heb je mazzel en kunnen die opties eenvoudig ingeschakeld worden... soms niet en kost het geld...
door Yasin31
#2827227
Als ik hem op sportstand zet dan brult de uitlaat( valt nog wel mee ) zit milltek eronder met midden en einddemper nog tuseen. Ik kan hem met dsg pook op s zetten. Met esp uitschakel de knop paar sec drukken. Maar op beeldscherm kan ik bii het wagenstatus hem op d zetten is vergeleken met ecostand het 2e op sport zetten (wel de esp nog actiev) en het 3e sport optie schakelt alles uit. Ik zal is langs dealer gaan mischien weten zij het meer🤷‍♂️
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]