VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Lofa
#2832110
Gisteren weer een lange rit gemaakt. Totaal tellerstand blijft te laag, mis nog steeds 1800 km.. Zie nog steeds wel het juiste totaal op de app...
door Knoeier66
#2832203
In maart 2020 een R line 1.5 business edition zwart met afneembare trekhaak besteld. In november is die geleverd zonder trekhaak. Ik heb wel vanwege Corona en CO2 perikelen een aantal opties los moeten laten (R-line interieur pakket, reservewiel). En 4 maanden bezig geweest om me aan te melden als hoofdgebruiker.
Trekhaak is dinsdag gemonteerd en als verrassing een gewijzigde achterbumper. Is geen porum ten opzichte van de oude bumper. Had fijn geweest als de dealer dit van tevoren had medegedeeld. Heb de trekhaak alleen maar voor het geval dat... Dan had ik die wellicht laten schieten. Dealer moet nog met een antwoord komen.
Gebruikersavatar
door Lofa
#2832223
Ja, klopt, een heel andere bumper. Moet er wel bij zeggen dat het een mooi systeem is om de haak eronder te zetten en de contactdoos naar onderen te toveren. Maar inderdaad, de dealer
T-Cross rood (8).jpg
T-Cross rood (8).jpg (3.63 MiB) 1414 keer bekeken
had je wel moeten informeren.
Ik heb wel de (zwarte) R-line onderbumper meegekregen. Hij is te koop !
T-Cross rood (8).jpg
T-Cross rood (8).jpg (3.63 MiB) 1414 keer bekeken
Bijlagen:
T-Cross Trekhaak (1).jpg
T-Cross Trekhaak (1).jpg (3.71 MiB) 1414 keer bekeken
door Knoeier66
#2832249
Lofa schreef: 19 mar 2021 17:05 Ja, klopt, een heel andere bumper. Moet er wel bij zeggen dat het een mooi systeem is om de haak eronder te zetten en de contactdoos naar onderen te toveren. Maar inderdaad, de dealerT-Cross had je wel moeten informeren.
Ik heb wel de (zwarte) R-line onderbumper meegekregen. Hij is te koop !
T-Cross
Bedankt voor je aanbod, maar het is een lease bak. Ga er zelf niet aan sleutelen.
Systeem is wel mooi, lijkt op hetgeen er onder mijn vorige auto zat (Golf Sportsvan 2016 High Line met originele bumper)

Contact gehad met de service en de verkoop afdeling van de dealer.
Duizendmaal excuses, was hun ook niet bekend ten tijde van het bestellen. Het had gemeld moeten worden.
Vreemd dat in de huidige brochure er niets over gemeld wordt. In de configurator is de afneembare trekhaak niet te selecteren.
Men neemt contact op met de importeur... wordt vervolgd.
Gebruikersavatar
door Lofa
#2832271
Als ik dat geweten had...
Dat had de dealer mij niet verteld.
Is ie bij de dealer gemonteerd, of is het after market ?
Het is een totaal andere trekhaak die ik heb, maar ja, als er maar een knop achter hangt...
door Knoeier66
#2832366
Ziet inderdaad netjes uit. Zo had ik het ook voor ogen.
Ondertussen antwoord van mijn dealer gekregen.
Importeur gaat er niets aan doen. Dealer wel. Het zilver grijze gedeelte word in de auto kleur (zwart) gespoten zodat het weer geheel zwart is aan de achterkant.
Afbeelding
Bijlagen:
20210319_143230.jpg
20210319_143230.jpg (3.41 MiB) 1340 keer bekeken
door Knoeier66
#2832453
Vandaag heeft de dealer de bumper gespoten.
Ik ben er er heel blij mee hoe dit is opgelost.
20210402_163753.jpg
20210402_163753.jpg (3.75 MiB) 1298 keer bekeken
Gebruikersavatar
door Lofa
#2832454
Dat ziet er heel mooi uit ! Ik ga me ook eens beraden of ik iets / wat ik ga doen met het zilverkleurig gedeelte...
Mat rood, zoals de auto of zwart... Ik ga effe dubben...

ps, Gaaf dat je ook voor de Sebring wielen gekozen hebt. Staat hem heel goed !!!!
door Knoeier66
#2832455
Ben ook echt heel blij met deze uitvoering. Wielen waren standaard geworden. De oorspronkelijke waren uit het pakket geschrapt maar deze misstaan zeker niet. Net even wat donkerder dan zilver. En de 1.5 rijd fantastisch.
Aflegruimte is wel even wennen na een golf sportsvan met tig vakjes en klepjes. Maar het gaspedaal intrappen doet alles vergeten 😁
Gebruikersavatar
door Lofa
#2832559
Ik heb inmiddels na een tankbeurt weer de goede totaal km stand teruggekregen.
Ik wordt steeds blijer met deze auto, alleen het verbruik valt me toch een beetje tegen.
Laatste tankbeurt was 1 op 16, met een fluwelen voet.Dat haalde ik met de Vitara ook makkelijk.
En nee, ik rijdt geen 80 op de snelweg.......
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]