VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alles over het uitlezen en coderen van je auto
#2829158
Ik hoop dat dit de juiste plaats is om te vragen, dus excuses als dat niet zo is.

Ik heb recent een knappe Golf 6 uit 2010 van mijn broer overgenomen. Wij zijn samen redelijk handig met zelf features toevoegen op auto's. Zo is er Park Assist (automatisch inparkeren) toegevoegd, en draaien de Xenon koplampen nu ook mee in bochten. Hartstikke gaaf en werkt goed, echter is er 1 klein ding wat nog mist; namelijk de juiste display van de boordcomputer (gauge? Ik weet niet hoe je dit noemt). De huidige oude display geeft wel netjes de instructies weer voor fileparkeren (dus achteruit parallel tussen 2 auto's). Helaas geeft de display het niet weer bij 90 graden parkeren ergens. Het werkt wel, maar het is een beetje gokken hoe en wat.

De juiste display heb ik liggen, maar wij hebben een hele tijd het geprobeerd, maar kregen het destijds niet aan de gang. Aangezien het alweer jaren geleden is, en ik nu de auto bezit leek het mij leuk om dit te proberen om werkend te krijgen. We geloven dat het te maken had met een (start)blokkering. En dat de sleutels toegevoegd moeten worden eraan om alles te koppelen en werkend te krijgen. Ik hoorde dat hier speciale hardware voor nodig is?

Nu weet ik dus niet precies hoe/wat/waar, en kan ik er ook niet zo veel over vinden. Is er misschien iemand hier die direct denkt; ah ja dat is dit en dit! Dan hoor ik dat graag. Als er een duidelijke instructie voor is, of als iemand dit voor mij zou willen doen (tegen betaling natuurlijk) dan zou ik dat erg waarderen!

Bij voorbaat dank.

edit: Heb nu begrepen dat er geen code aanwezig is bij de nieuwe display.

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]