VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID4
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door EricLimburg
#2830438
Dag,

Ik was aan het zoeken of mijn nieuwe ID4 een SCM 1 beveiliging heeft en kwam dit forum tegen. Nu verwacht ik niet meteen antwoord op mijn vraag (heb de delaer ook al een mail gestuurd) maar het lijkt me wel leuk het forum te volgen en ervaringen te delen.

Krijg 'm volgende week dinsdag en wordt een First Gletscher White.

Ben benieuwd.

Groet,

Eric
door VWRoix
#2830599
Gisterenavond onze ID.4 opgehaald. Eerste ritjes erop zitten. Zeer mooie auto. Benieuwd naar ieders ervaringen. Voornaamste waar ik mee zit is dat de passagiers deur niet open gaat van binnenuit. M'n vrouw meteen opgesloten. Geen veilig idee überhaupt dat het kan, mechanisch slot is dan zo gek nog niet. Vandaag de dealer maar eens contacteren.
door Mari
#2830603
Tweemaal aan de deurhendel getrokken? Ik weet dat wanneer "afsluiten bij snelheid boven 15km/u" geactiveerd is, je dan om de deur te openen 2x aan de deurhendel moet trekken, wellicht is het ook zoiets bij de ID4. Mag natuurlijk niet gebeuren dat je niet meer kan uitstappen...
door VWRoix
#2830624
Thanks voor je reactie. Nee helaas. Hadden hiervoor een Golf waar je inderdaad met die setting. Nu paar dagen weg, dus duurt even voordat ik bij dealer wegga.
door VWRoix
#2830868
live vanuit de werkplaats...ze waren in de fabriek vergeten de kabels aan te sluiten. Gelukkig makkelijk te fixen. Tikkeltje bizar natuurlijk.
Gebruikersavatar
door jmkoole
#2830873
Of een slappe smoes van de garage...

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad