- 09 jan 2021 22:02
#2830845
Ik heb een vraag over de ketting van mn golf 4 2.8 V6
Ik hoorde de ketting als hij stationair draait
Heb daarna een grote beurt uitgevoerd
Ben van 5w30 naar 5w40 gegaan castrol titanium
Nieuw filter
Daarna was de ketting niet meer hoorbaar
Maar nu hoor ik hem weer
Een soort geschraap bij stationair
Nu is mijn gedachte als de geleide rail van de ketting versleten zou zijn moet ik hem altijd horen en dit is niet het geval
Nou zit er ook nog een olie spanner boven
Net onder de cilinder kop rechtsachter
Een soort bout
Denk dat die gaar aan het worden is
Hoe vervang ik deze oliespanner ?
De auto rijdt voorderest geweldig en geen foutmeldingen
Mvg tim bakker
Ik hoorde de ketting als hij stationair draait
Heb daarna een grote beurt uitgevoerd
Ben van 5w30 naar 5w40 gegaan castrol titanium
Nieuw filter
Daarna was de ketting niet meer hoorbaar
Maar nu hoor ik hem weer
Een soort geschraap bij stationair
Nu is mijn gedachte als de geleide rail van de ketting versleten zou zijn moet ik hem altijd horen en dit is niet het geval
Nou zit er ook nog een olie spanner boven
Net onder de cilinder kop rechtsachter
Een soort bout
Denk dat die gaar aan het worden is
Hoe vervang ik deze oliespanner ?
De auto rijdt voorderest geweldig en geen foutmeldingen
Mvg tim bakker