VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alles over het uitlezen en coderen van je auto
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2830890
Goedendag,

Ik zoek iemand die carplay / mirrorlink etc kan vrijschakelen bij mn golf 7 gti clubsport.

Heb dit allemaal wel in mn golf 7,5 comfortline busines van de zaak, en mis dit wel in de GTI. Bij de vw dealer vragen ze hier belachelijke prijzen voor.

Maar moet wel zeker weten dat dit actief blijft en niet met een software update van mn systeem etc weg is.
Heb al wel eea nagevraagd. oa bij vag expert (oude bm onderdelen) die dit ook altijd veel doet. Maar die adviseren het originele van de dealer te nemen.
En als ik andere mensen vraag kunnen ze niet garanderen dat t met een update etc weg is.

Heb een discover media systeem hierin zitten.
Of is het handiger om dit systeem meteen te upgraden naar een discover pro systeem?

alvast bedankt.
#2830922
DrEd schreef: 12 jan 2021 11:51 Het hangt van de methode van vrijschakelen af of je dit kwijtraakt bij firmware upgrade of niet. Ik zou voor de Discover Pro update gaan. Daar heb ik eventueel nog eentje van liggen.PB maar bij belang.

Thnx.
Ik wil dus dat het niet kwijtraakt ;)

Heb nu de discover media gen2 is de discover pro die je te koop hebt ook van gen 2? En probleemloos? Weet dat er ook veel mensen last van uitval hebben, pixelverlies etc.
En moet deze ook apart ingeleerd worden? Of is dit plug and play? Zit er ook de zwartglanzende omlijsting bij?

Weet dat je ook meteen naar de facelift discover media/pro gen 2.5 kan gaan, maar dat wil ik sowieso niet. (Deze werkt wel super heb die namelijk ook in m’n zakelijke golf zitten) maar rijd een gti Clubsport dus prefacelift dus wil daar als er een andere navi in gaat een pro gen.2 in.

Het is voor mij geen dagelijkse auto, weet niet wat de pro behalve groter beeldscherm nog meer voor voordelen heeft? Mis zelf vooral de CarPlay 😉
#2830923
Generatie 2.5 inmiddels. Generatie 2 kan ik je niet aan helpen. De 9.2" displays willen nogal eens last hebben van lijnen in het beeld. Echt apart inleren is niet altijd noodzakelijk, maar mocht je bijvoorbeeld een standkachel of iets dergelijks in de auto hebben dan is dit wel aan te raden. Mijn ervaringen zijn dat het apparaat heel erg snel is, beeldscherm is natuurlijk lekker op groot formaat en de software maakt het leven (Carplay in mijn geval) weer een stukje aangenamer. Enne eerlijkheid zelve: Nadeel is hat het glanzende scherm heel erg gevoelig is voor vette vingers.
#2830933
Klopt heb uhm in m’n auto van de zaak zitten.
Maar je hebt dus alleen die van de golf 7,5 facelift model te koop dus. :(
Das jammer. Die had ik bij m’n golf 7,5 die ik hiervoor privé reed ook. Maar vind persoonlijk dat het bij een clubsport (prefacelift) dus ook de navi prefacelift moet zijn.
Dus als ik verander dan van de discover media naar de pro gen2. En niet naar facelift 2.5.
Bedankt voor je antwoord in ieder geval!
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]