VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door lambik333
#2831401
zoals eerder vermeld heb ik een t-cross 1.5 R-Line met alle denkbare pakketten, incl Beats audio met mooi geluid. alleen de eqalizer heeft maar 3 standen...bass,middle en high, en als je de knop menu aanklikt, saaie vierkantjes met allen tekst. als ik op cursus ga voor VW krijg ik wel eens verschillende auto's mee zoals laatst een Skoda Kamiq en die heeft dan bij de eqalizer wel meerdere instellingen en zelfs een aparte schuivert voor de subwoofer en ook bij voor,achter,links ,rechts een knop met surround! wat een geluid zeg! ook het menu is voorzien van prachtige plaatjes....nu hoorde ik van een collega dat dit te activeren is bij de t-cross middels VCDS.....en nu is mijn vraag , is dat zo?????
Gebruikersavatar
door Lofa
#2831404
Ben zelf heel tevreden met het geluid in mn Cross. Ben wel beniuewd of je het via vcds uit kan breden. Hoor het graag !
door lambik333
#2831416
als ik wat weet laat ik het weten, tenslotte worden er bij diverse "VAG"modellen dezelfde mediasystemen gebruikt alleen de een ziet er wat gelikter uit dan de ander, en ik had verwacht dat het bij VW wat mooier had geweest. over het geluid ben ik zeker tevreden (beats) maar als je dan ook nog eens surround zoals bij de kamiq kan instellen is het echt nog mooier....
Gebruikersavatar
door Antera
#2834522
De Kamiq draait op een MIB3 en draait daarop op andere software enz. Helaas is et niet meer uit te halen dan wat je hebt.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]