VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Ik ben sinds een korte tijd eigenaar van een golf 6 1.4 tsi 160pk(Compressor model) alleen kwam er al snel een paar vervelende problemen opduiken

Als ik rij doet soms mijn kilometerteller het niet, ik kan mijn cruisecontrol niet meer aanzetten, Stuurbekrachtiging lampje gaat branden(Werkt wel moet misschien bijgevuld worden), Het icoontje dat aangeeft in welke versnelling ik zit van mijn DSG bak knippert, Abs lampje gaat soms branden, Gordel lampje gaat soms branden terwijl ik dan gewoon de gordel om heb, Ook doen alleen de buitenste achterlichten het en de lichten op de koffer bak doen het niet maar wanneer ik de kofferbak open doe en daarna weer dicht doe gaan ze aan zoals ze horen te zijn en dan naar een seconde of 3 gaan ze beiden weer uit , Als ik de auto op slot zet krijg ik wel 10 keer het geluidje te horen dat de sloten dicht gaan terwijl dat dus eerst gewoon normaal ging en met een keer keurig dicht zat(Ik druk dus een keer en hoor vaker dat de auto de sloten op slot probeert te doen maar dat kan niet want die zijn dan al opslot bij de eerste poging) Al met al dingen die ik ZSM verholpen wil hebben ( De ene dag was er dus niks aan de hand en de volgende dag rij ik de snelweg op en alles gaat branden en doet vreemd )

Na wat rond gevraagd en gezocht op het internet kwam ik uit op een algemeen electra probleem die je kon verhelpen door even de accu los te halen en vast te zetten. Dit heeft helaas niet geholpen

Ik hoor heel graag jullie ideeen en misschien oplossingen :) Alvast bedankt!
Ja ik denk dat ik het zelfde probleem heb, Vandaag weer een klein rondje gemaakt en dan springen de dingen van gister weer uit en gaan er weer andere dingen "stuk" volgens me auto

Ik laat maandag nog even weten hoe het is gegaan bij de garage, Ik woon sinds kort in schiedam en vroeg me af of iemand een betrouwbare garage weet en of het handig is om langs de volkswagen dealer te gaan?

hoor ik graag van jullie
Vandaag dus langs de volkswagen garage gegaan (vw nooteboom in rotterdam-noord) voor het uitlezen

Toen ik het papiertje te zien kreeg zag ik heel wat storingen en de meneer vertelde mij dat dit dus door een probleem komt en dat moeten ze gaan uitzoeken, ook zeiden ze dat ze starten met een 3 uur onderzoek van 150 euro per uur maar dan kan het nog niet gevonden zijn en ben ik 450 euro lichter en niks wijzer, Hebben jullie misschien nog een tip voor me wat ik zou kunnen doen of waar ik langs zou kunnen gaan, het zijn rond de 20 foutcodes van mijn verwaring tot aan mijn esp en van me abs naar me piepje van de riem die soms 3 x piept tijdens het rijden als iemand nog iets weet hoor ik het dus heel graag

alvast bedankt
Je kan de spanning wel eens meten met draaiende motor. Even een multimeter op de polen en dan kijken of hij 14V aangeeft (volgens mij was het zoiets) Als hij minder dan 12,5 V aangeeft dan laadt hij niet goed bij. Ik zou de auto niet gelijk overdragen aan VW. Als het de dynamo is dan hebben ze mooi 3 uur verdiend
Deurgreep buitenkant

Beste allemaal Kan iemand ons helpen Hoe demontee[…]

Geen idee of dit nog wel een actuele fout is: 0176[…]

Problemen met panoramisch dak

Heb al meer klachten over het panoramische dak g[…]

Kleuren

Oke,nou bedankt voor je tijd en goede info ,denk d[…]

Mail naar Pon met de klachten en een mail naar j[…]

Goedemiddag Heeft iemand een tekening of een uitl[…]

Aankoopadvies Tiguan 2.0 tsi 2010

Bedankt voor je reactie. Enige ervaringen met 1.4 […]

Ik heb dit item eerder gepost, maar krijg geen rea[…]