VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
Hallo,
Ik heb deze week mijn nieuwe Tiguan in gebruik genomen. Na een VW ID aangemaakt te hebben, lukt het me wel om me in het infotainment systeem aan te melden als gebruiker maar steeds maar niet als ik me wil aanmelden/registreren als hoofdgebruiker.

Wie herkent dit en kan me aan de gouden tip helpen?
Ben in m'n T-Cross ook enorm aan het klooien geweest, kreeg het niet voor elkaar...
Naar de dealer en na een hele hoop gez..k en wachten is er iets in het systeem veranderd dat het wereldbolletje ( boven in het scherm) donker werd, waaraan je kan zien dat het systeem met het internet verbonden is. Vraag me niet wat, maar dat wereldbolletje moet donker zijn...
O.k. Bedankt voor de tip, want aan de telefoon verteldenn ze mij juist dat het bolletje licht moest zijn omdat ik anders geen verbinding met internet zou hebben? Ik zit al drie dagen op een mail met instructies van VW te wachten maar er komt niks.
Kan je je auto zelf niet verbinden met internet dan? WLAN oid. Want mn auto staat in mijn garage continu aan het internet en dat wereldbolletje is soms licht soms donker. Ik heb zelfnog niet geprobeerd om jou probleem te proberen.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht