VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
#2832665
Ik ben in het bezit van een vw golf 6 match uit 2012. Nu heb ik mijn telefoon (s10) aangesloten via bluetooth en luister ik probleemloos spotify echter kan ik geen volgende/vorige nummer selecteren met t stuurwiel bediening op mijn navi scherm staat ook alleen wanneer mijn telefoon is aangesloten ''bluetooth audio'' nu zag ik filmpjes waarbij dit veranderd in de naam van de track en dat je vorige/volgende kan doen op je stuur. inplaats van dat op de telefoon zelf moeten doen. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik heb nog de standaard rns315 radio met navi erin zitten.

Verder werkt alles perfect als ik mensen bel verschijnen die gewoon op t navi scherm.
Echter zou ik dit dus ook met mijn muziek willen en dan via t stuurwiel behalve t volume ook de ''vorige/volgende'' knoppen willen gebruiken inplaats op mijn telefoon dus naar het volgende nummer te moeten klikken of te skippen
#2832669
... een nieuw topic openen zal je niet sneller een antwoord opleveren... geef je mede forumleden de tijd het te lezen, het te snappen en dan wellicht een antwoord te geven... (je eerder gestarte topic: viewtopic.php?f=52&t=208059)

- Je zegt filmpjes gezien te hebben waarbij een en ander wel mogelijk is, post de links hier, kunnen wij er ook naar kijken om te zien waar je het over hebt...

Bluetooth Audio is bedoeld voor het streamen van Audio... niks meer, niks minder. Is al mooi dat het werkt. De functionaliteit die jij zoekt zit niet in de combinatie stuurwiel, radio en telefoon... denk dat je het moet zoeken in Apple Carplay/Mirrorlink en dergelijke apps... maar dat draait niet op een RNS 315.
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]